Even voorstellen ^^

StevenN

Nieuw hier
17 sep 2013
5
0
0
Beste Forumleden.

Mijn naam is Steven Niemeijer 24 jaar uit het hoge noorden :P en al jaren lang gek op auto's (lexus)

Rij op dit moment zelf in een Lexus IS 200 Executief, BJ 2000 :)

Mijn allereerste Lexus kocht ik ongeveer 2 jaar geleden, precies dezelfde als die ik nu heb, alleen van het BJ 1999, altijd met plezier in gereden, maar omdat ik toen werkloos werd was ik genoodzaakt deze te verkopen, toen een poosje gereden in auto's van de zaak (Aygo) tot afgelopen Maart. Toen heb ik toch weer besloten zelf een auto te komen en tja het moest en zal weer een Lexus worden :) nu 15.000 km verder zonder zorgen & problemen rij ik er elke dag met veel plezier mee:)

Hieronder een paar foto's van mijn allereerste lexus, nieuwe foto's volgen:)

Groetjes Steven Niemeijer


img1276296872.jpeg
 

Bijlagen

  • img1314180624.jpeg
    img1314180624.jpeg
    141,2 KB · Weergaven: 55
Welkom Steven, veel plezier met de IS, en hier op het forum, en we zien de foto's wel verschijnen.
 
Hoi Steven, welkom hier op ons forum.
Geniet van je auto.
Veel veilige kilometers wens ik je! :rulez:
Chris
 
hahaha valt wel mee hoor, dat waren foto's van 2 jaar geleden, bij een auto meeting :P heb nog geprobeerd om foto's van mn nieuwe lexus er op te zetten maar bestand was iets te groot, dus nog ff aanpassen en dan zal ik die er ook wel even opzetten :D
 
Welkom en wat ik even wil weten,
dat roze zilver welke uitvoering was dat ? :mrgreen:
 
Welkom hier! nog iemand uit het hoge noorden! Waar ergens woon je in het hoge noorden?
 
Welkom op het forum! :hi: Veel plezier met de nieuwe aanwinst!