even voorstellen

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Hallo Allemaal
Na 16 jaar een 3rd gen prelude te hebben gereden ging ik op zoek naar een goede vervanger , dat werd een zeldzame lexus SC400 Canadian spec die in 1992 is ingevoerd op een blanco kenteken door Louwman als demo samen met een groene SC400
Deze auto is dus geen import maar een Nederlandse auto met erg weinig kilometers voor haar 21 jarige leeftijd , staat maar 146k op en aantoonbaar met een NAP
De auto is helemaal orgineel met maar 1 vorige eigenaar en rijd als een droom , ben nu al een tijdje op het US clublexus forum aan het lezen maar mis toch wel de hollandse aanpak en ervaringen
ik ben al jaren aktief op forums maar vergeef mij als ik iets raars vraag of commenteer omdat
Lexus iets nieuws voor mij is

waar ik nu vooral tegenaan loop is the nieuwe manier van verlichting , led vervangers voor dash verlichting en HID conversions for headlights , aangezien dat ik US koplampen heb HB3/4 zit ik te denken om er xenon van te maken omdat US headlights echt heel vaag zijn
nu ff een foto van mn oude trots
7732270176_large.jpg

en mn nieuwe
http://www.cardomain.com/ride/4060053/1992-lexus-sc *clicky*
sorry voor de link , heb nog geen cardomain gemaakt voor de lexus

bedankt voor jullie aandacht
Dennis
 
Hoi Dennis,

Welkom! Prachtige tijdloze auto de SC, maar ook de prelude. Hoe dan ook, veel plezier op het forum!
 
welkom hier! Die prelude heb ik dit jaar nog op JAF gespot, zag er heel goed uit! Waarom zijn de lampen vaag? xenon en led lampen kun je van Lince hier op het forum kopen. Check de sponsoren gedeelte...
 
trouwens, wat ben je van plan met de SC? ziet er goed uit man! eel veilige kilometers toegewenst!
 
mlcoolj zei:
trouwens, wat ben je van plan met de SC? ziet er goed uit man! eel veilige kilometers toegewenst!

eerst ff de service op pijl brengen zodat alles weer schoon is en die droge rubbers van het onderstel vervangen of smeren
ik wil de handeling weer terug die ik bij de Prelude had dus andere stabelisator stangen (supra) veerpoot bruggen voor en achter zodat ie weer strak stuurt

maar eerst andere velgen en verlagen zodat ik de roll op de banden kwijt ben , maar das nog best lastig met ET waarden enzo
en natuurlijk een HID conversion op mn low beams en driving lights
een ander probleem is dat ik niet achter de catalogus waarde kom om hem all risk te verzekeren , vandaag is wel een taxateur langs geweest en krijg het raport binnen 2 weken

bedankt voor alle fijne reacties
ben altijd erg actief geweest op US forums en NL forums is voor mij iets nieuws
 
mlcoolj zei:
welkom hier! Die prelude heb ik dit jaar nog op JAF gespot, zag er heel goed uit! Waarom zijn de lampen vaag? xenon en led lampen kun je van Lince hier op het forum kopen. Check de sponsoren gedeelte...

lampen zijn vaag omdat ik US headlights heb en dus hb4/3 lampen heb , echt een verschil met h7 of h4
staat ook op het kentekenbewijs dat ik ontheffing heb op mn nummerplaten en headlights
 
hey cool ok, ik heb ook hb4 en (volgens mij) hb3 in mn Altezza en de is200 heeft dat ook... Maar idd de drl's kunnen een PITA zijn...
 
Welkom hier Dennis, mooie auto's hoor, maar veel plezier hier op het forum en met de SC400, maar dat gaat wel lukken denk ik.
 
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je SC400, en succes met je plannen. Houd ons op de hoogte :D