Even voorstellen

vheesen

Nieuw hier
30 dec 2013
2
0
0
Hallo allen,

Aangezien ik hier nieuw ben op het forum zal ik mij even voorstellen.
Half januari 2014 zal ik de gelukkige eigenaar zijn van een Lexus IS300h First Edition Mercury grey.

Afgelopen week een proefrit mogen maken en was meteen overtuigd. De op- en aanmerkingen volgens de kenners (diverse bladen) heb ik niet kunnen ontdekken bijv. de bediening van de climate controle en de bediening met de "muis". De doorslag voor mij is dat deze auto Sportief is maar toch schoon.

Ik ben de dagen aan het aftellen en wacht nu al met smart op het belletje van Louwman.

Met vriendelijke groet,
Vincent Heesen
 
Welkom op het forum Vincent! Heel veel sterkte met het "wachten"... Ik kan niet anders zeggen dan goede keus :rulez:
 
Proficiat met de auto en welkom op 't forum.

De beste 'kenner' ben je natuurlijk zelf :P
 
Welkom op het forum Vincent, en alvast veel plezier met de IS 300 en hier op het forum.
 
Welkom, (voor)naamgenoot! Wat een beauty, zo'n IS G3. Je zou er nog maar zo'n twee weken naar uit moeten kijken... arme stakker :hi:
Alvast veel fun achter het stuur en op dit forum toegewenst :rulez:
 
Ha ha ik weet wat je te wachten staat. Heb mijn 300h nu net 3 weken en 3100 km in bezit en geen moment spijt. Rijdt echt heerlijk, snel, comfortabel en meer opties dan ik tot op heden heb kunnen gebruiken :) ik heb zelf de business Edition, met de first Edition zal het nog rijker zijn. Veel succes!