Even voorstellen

jeronimo71

Nieuw hier
22 dec 2013
7
0
1
Hallo, Ik ben Jeroen uit Almere. Ik ben sinds vorige week de strotse nieuwe eigenaar van een IS200. Uit 2002. Het is een zwarte Buisness uitvoering met het ?sportpakket?, althans, ik neem aan dat hem dan op die manier moet betitelen. Een mooi lage kilometerstand van 150000...
Heb al een poosje rond lopen neuzen op dit forum, en ook gelezen dat niet altijd helemaal duidelijk is wat voor uitvoering men rijdt. Het zit hem in de alu pedalen, ?two-tone?dash, en nog wat andere zaken.... Alcantara, een sportuitvoering heeft een Mark Levinson audio, of de ?Lexus? op de achterspeakers.... maar eigenlijk maakt het me allemaal niet uit. De uitvoering die ik heb zit gewoon bom vol. En vooral de stoelverwarming en en sublieme audiosysteem wordt gewaardeerd door de rest van het gezin. :) Ik heb zowaar weer eens cd?tjes moeten branden ipv de bluetooth verbinding op mijn vorige auto(radio). Verdere zeer plezierige optie?s: Fullmap navigatie ( ook al een gedateerd uiterlijk toch een update aanwezig die zelfs de nieuwe wijken herkend), een elektrisch schuifkanteldak, cruise controle (John Gold) en origineel getinte achter ruiten.
Tijdens de koop waren de versleten achterbanden al een aandachtspuntje, dus heb daar iets kunnen regelen met de verkoopprijs. Gisteren een afspraak gemaakt bij Profile hier in de buurt en er komen achter 2 nieuwe Uniroyal?s op. Dat is voor het gevoel wel wat veiliger met een strenge aankomende winterperiode.
Eigenlijk ben ik beter af met winterbanden, maar er zit ook nog een zomervakantie aan te komen dus ik denk dat ik die aanschaf jammerlijk maar even uit moet stellen. Voorzichter met het gaspedaal, of hopen dat de ?snow?stand z?n werk doet....
Na een weekje sturen vielen me wel een aantal zaken op. Ik weet niet of ik die hier meteen maar kan neerleggen als vraag, of moet ik verhuizen naar een ander gedeelte van dit forum... maar kan het zijn dat het verbruik mekaar niet veel ontloopt als er snelweg of stads kilometers gemaakt worden? Ik kwam uit op een keurige 1:10.
Ook vraag ik me af of er een soort interface bestaat die gewoon een bluetooth funtie heeft. Dus iets wat aangesloten kan worden op het audiosysteem en die dan verbinding maakt zonder kabel naar een Ipod of mobile telefoon.
Verder zal ik hier ook op zoek gaan naar een mooi setje Xenon, maar voor nu even een paar 4300K lampen aanschaffen. Misschien iemand die daar ervaring mee heeft? Voorlopig deze, of zijn deze nog meeredeel ?nep blauw??
Tot zover maar even ter kennismaking. Nu nog even kijken of ik er een paar foto?s bij kan plakken. Ik ben zeer blij met een bijna strakke en goed onderhouden Lexus.
Groet, Jeroen
 
welcome Jeronimo
het blijkt dat wij van het zelfde bouwjaar jaar lol
ook al heb ik een youngtimer sc400 uit 1992 met 146k km en ook nog maar net op dit forum
dat cd branden komt mij bekent voor en heb nu mijn standaard 12 cd wisselaar al gevuld ook al heeft hij moeite met het lezen van gebranden schijven maar dat mag de pret niet drukken , het v8 geluid is al een symphony opzich

ik heb een afspraak gemaakt bij de lexus dealer en daar erg prettig ontvangen omdat de sc400 toch wel een zeldzame verschijning blijkt te zijn
ik hoop dat er geen hoge kosten uit voortkomen maar ach het is een lexus dus wat kan er mis gaan

veel plezier met je is200 en op het forum
 
Welkom op het forum Jeroen en proficiat met de aanwinst.

'K heb je topic verplaatst naar deze rubriek ;)

De verbruikscijfers (gecombineerd dan...) komen goed overeen met dit topic: viewtopic.php?f=36&t=304
 
Welkom hier op het forum Jeroen, heel veel plezier met de IS 200 en op het forum, en op jou vragen komen vast wel antwoorden, ik kan jou er niet mee helpen.
 
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS200. :D We hebben hier op het forum een marketplace, met daar ook shops in, hier zit ook een webshop voor verlichting bij. Misschien kan je daar eens kijken.