Even voorstellen

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
599
50
28
Beste forumleden,

Ik ben een beetje gretig/lomp geweest door direct een vraag in de IS generatie 1 folder te posten, zonder me even aan jullie allen voor te stellen, maar bij deze dus. Ik ben Rick uit Enkhuizen (NH). Helaas nog geen Lexus bezitter, maar daar hoop ik binnenkort verandering in te brengen.
Na lang zoeken bij BMW, Audi, Volvo, Saab (waar ik het niet echt kon vinden), was ik terecht gekomen bij Lexus. Als puber vond ik bij introductie de ISx00 al te gek (en bij deelname aan het DTCC was ik helemaal verkocht). Waarom de zoektocht zo lang heeft moeten duren vraag ik mij nu af, allicht was het de gedachte die ik over Lexus had, dat Lexus voor mij onbereikbaar zou zijn. Bij het lezen van gebruikers-reviews en forums en een tijdje voor m'n werk te hebben gereden in een IS250, heeft Lexus een buiten gewoon goed gevoel bij me achter gelaten en bleek de bereikbaarheid erg mee te vallen. Laten we hopen dat ik dit gevoel binnen kort kan gaan verzilveren met de aankoop van een IS200.

Groeten,

Rick
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
beetje laat ... maar in ieder geval nog een fijne forum bezoek toegewenst :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom op het forum Rick! Hoop dat je snel je droomauto vindt! Veel plezier met je zoektocht!