Featured car

Featured car


  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het team heeft het idee gekregen om eens in de 3 of 6 maanden een auto op het forum uit te gaan zoeken waar we een stuk over gaan schrijven.

Het idee is om een middagje langs te gaan, wat fotos te maken en een verhaal te schrijven. De auto blijft dan LF feature car voor een aantal maanden.

Hoe staan jullie daar in?
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Volgens mij altijd leuk om auto's van de leden in het zonnetje te zetten. Moeten natuurlijk wel "Lexi" zijn...

:mrgreen:

(en natuurlijk privacy respecteren, maar dat zit volgens mij wel :rulez: )
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Lijkt me inderdaad een goed idee. En omdat de leden verspreidt over Nederland wonen, kan het gelijk als een soort VVV dienst doen :) Beperken jullie je dan alleen tot aangepaste auto's of komen ook de niet-aangepaste (zoals lease-auto's) in aanmerking?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Je bedoelt toch zeker, elk forum lid met een Lexus. En niet Mazdarati of iets anders :D :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hey! :X pas op! De BAN knop is dichtbij! ;) Laat de Mazdaratti met rust :p

Maarjah.. wat hun zeggen idd... ieder forum lid met een Lexus.. al is die gemodificeerd of niet... :roll:
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Lijkt me wel leuk. iedereen heeft toch zijn eigen verhaal over zijn lexi.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dit was mij eigenlijk helemaal ontschoten! Bedankt!

Bedoel je dat je features wilt maken van andere autos of dat je jouw auto beschikbaar stelt?
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Hube zei:
Dit was mij eigenlijk helemaal ontschoten! Bedankt!

Bedoel je dat je features wilt maken van andere autos of dat je jouw auto beschikbaar stelt?

Ik wil me wel beschikbaar stellen om de foto's te maken voor de features en eventueel wil ik ook nog wel een stukje text erbij typen. Heb voor Civicclubholland al vaker wat foto repo's gemaakt van auto's van leden en wat evenementen, dus dat wil ik hier ook best doen.

Valt me hier (en op andere fora) vaker op dat leden kwalitatief matige foto's plaatsen van hun project waar veel tijd, energie en liefde in zit. Is zowel voor de eigenaar als voor de volgers erg jammer. Een mooie auto kan zoveel mooier uitkomen met wat mooi beeldmateriaal. Wil me dus graag beschikbaar stellen om dit forum een beetje op te fleuren met wat mooi beeldmateriaal.

Ik ben geen pro, maar over het algemeen krijg ik positieve reacties op het beeldmateriaal wat ik aflever, dus waarschijnlijk doe ik toch iets goed...

Even wat voorbeeldmateriaal (zijn wel voornamelijk Honda's):

Repo's:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Events:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.