ff voorstellen lexus ISF

vijay

Nieuw hier
25 sep 2013
8
0
0
Hallo allemaal,
Ik zal mij ff voorstellen. Ik ben Vijay ben 30 jaar en kom uit Rotterdam.
Dit is mijn eerste Lexus ben sinds kort eigenaar van een ISF uit 2008.
Hiervoor heb ik alleen maar Nissan?s en Mazda?s gereden.
Ik zal z.s.m. wat foto's uploaden.

Groetjes, Vijay :hi:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Welkom! Heel veel plezier met de IS-F, toch wel een beetje de jongensdroom van velen hier ;)
 
Welkom op het forum Vijay. Ik weet niet wat voor type Mazda's en Nissans je hiervoor hebt gereden, maar het lijkt een dramatische verandering qua aanschaf ISF ;)
 
@ Hube: dankje

@ GPS-10 : Heb hiervoor een Mazda RX8 gehad en heb op dit moment een R33 GTR skyline en een G35 coupe
 
Welkom Vijay.
Je dacht zeker ik ga maar eens uit de 200-300 pk klasse breken en er gelijk heel wat bovenop doen :rulez:

Kom je langs op de najaarsmeeting de 6e ? Is maar een klein stukkie uit 010 en kun je een aantal kwijlende jongens/mannen zien staren naar jouw aanwinst :P
 
Welkom, en wat een mooie auto idd!

Gister toevallig nog gezien op de snelweg toen er 1 voorbij kwam, mwoooooap en weg... V8 blijft leuk.
 
Welkom Vijay,
Veel plezier met je prachtige bolide. :photo:
Geniet ervan en wees er zuinig op!
Groet.
 
Welkom hier Vijay, en wij zijn helemaal niet jaloers :X :X maar veel plezier op het forum en met de IS-F.
 
welkom hierzo! nice een ISF nog ongrijpbaar voor velen, maar als het kan.. why not? Veel plezier ermee. Is die nou matgrijs? of lijkt het zo?
 
GWS zei:
Welkom Vijay.
Je dacht zeker ik ga maar eens uit de 200-300 pk klasse breken en er gelijk heel wat bovenop doen :rulez:

Kom je langs op de najaarsmeeting de 6e ? Is maar een klein stukkie uit 010 en kun je een aantal kwijlende jongens/mannen zien staren naar jouw aanwinst :P

Mispak je maar niet aan zo'n (R33) GTR, in mijn groep kennissen/autoliefhebbers zitten meerdere GTR's, maar geen enkele draait nog zijn stock vermogen, dat is allemaal minimum 350 ? 400pk, of zelfs vlotjes daarboven!

Hoe dan ook is zo's ISF daar wel een serieuze stap boven, gewoon qua afwerking en dergelijke. Qua beleving denk ik echter dat een GTR leuker is.

Ideale wereld; ISF voor de dagelijkse taken en GTR voor de fun weekendritjes ^^
 
GWS zei:
Welkom Vijay.
Je dacht zeker ik ga maar eens uit de 200-300 pk klasse breken en er gelijk heel wat bovenop doen :rulez:

Kom je langs op de najaarsmeeting de 6e ? Is maar een klein stukkie uit 010 en kun je een aantal kwijlende jongens/mannen zien staren naar jouw aanwinst :P


Ik zal mijn best doen aanwezig te zijn 6 okt.
 
VRX zei:
GWS zei:
Welkom Vijay.
Je dacht zeker ik ga maar eens uit de 200-300 pk klasse breken en er gelijk heel wat bovenop doen :rulez:

Kom je langs op de najaarsmeeting de 6e ? Is maar een klein stukkie uit 010 en kun je een aantal kwijlende jongens/mannen zien staren naar jouw aanwinst :P

Mispak je maar niet aan zo'n (R33) GTR, in mijn groep kennissen/autoliefhebbers zitten meerdere GTR's, maar geen enkele draait nog zijn stock vermogen, dat is allemaal minimum 350 ? 400pk, of zelfs vlotjes daarboven!

Hoe dan ook is zo's ISF daar wel een serieuze stap boven, gewoon qua afwerking en dergelijke. Qua beleving denk ik echter dat een GTR leuker is.

Ideale wereld; ISF voor de dagelijkse taken en GTR voor de fun weekendritjes ^^

Ik zit met mijn GTR op 450 pk stage 1.
Qua beleving is een GTR leuker dan een ISF. Ik gebruik mijn GTR alleen in het weekend.
 
33yqb2c.jpg


2qunf2e.jpg


ik zal binnenkort wat duidelijkere foto's uploaden
 
mlcoolj zei:
welkom hierzo! nice een ISF nog ongrijpbaar voor velen, maar als het kan.. why not? Veel plezier ermee. Is die nou matgrijs? of lijkt het zo?

:hi:
kleur is matgoud
 
Whoeii... wat een machtig mooie brok geweld. :rulez: Hou 'm in ere.

Begin dit jaar overwoog ik ook een IS-F, maar de verzekeringspremie hier voor een F is nog een treedje erger als die voor m'n VR4. En die is al knap dodelijk... :O
 
Xenon zei:
Whoeii... wat een machtig mooie brok geweld. :rulez: Hou 'm in ere.

Begin dit jaar overwoog ik ook een IS-F, maar de verzekeringspremie hier voor een F is nog een treedje erger als die voor m'n VR4. En die is al knap dodelijk... :O

:hi: xenon wat voor Galant VR4 heb je een auto of manual? :D