ff voorstellen...

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Hoi ff voorstellen ik ben kh ben 26jaar en kom uit utrecht

-+4 weken terug had ik een subaru Gtt maar na 4,5jaar wou ik weer wat anders,en het is een lexus is200 exective geworden uit 2002 met 47000km op de teller :)

Ik heb in tussentijd al een frontgrille veranderd en een trunklip spoiler..

En ben van plan om binnenkort me auto iets te verlagen en 18inch wielen te monteren

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

me vorige auto

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Hoi en welkom! Ik kijk vooruit naar jouw ervaringen en de veranderingen die je aan de auto gaat doen! Veel plezier op Lexusforum!

Welkom op het forum!

Wat een lage km. stand :O Zie je niet veel....

gr. koen

:hi: welkom hier en knappe kar hoor , die sti zag er ook wel strakkies uit toch :rulez:

was een gtt Joop :P welkom hier kh... nette is200 met een zeeeeeeeer lage kilometerstand.. waow! Veel plezier hier op het forum!

welkom! :hi:

waar heeft die onder het stof gestaan aangezien de km's! :P
maar veel plezier met je IS, je kan er zeker weten nog een hoop kilometers mee maken! :)

ja het is een gtt origneel met 218pk en in de 4,5jaar tijd verschillende dingen veranderd zoals gehele uitlaatlijn,turbo,intercooler,ecu,injector,brandstofpomp enz..enz.. En uiteindelijk 320pk maar dan niet te zwaar afgesteld,want ik had geen zin in motorschade..

Maar ik kwam me is200 toevallig op autoscout tegen meneer had toen net 1min op de inet gezet .. ik zag de opties en de lage kmstand dus ik gelijk bellen en gelijk richting naaldwijk gereden:D en toen ik de auto zag staan was ik al gelijk verkocht echt geen enkel kras of deuk met ingevulde boekjes plus nap check..

JEetje vandaar joh!! :) Bofkont! Als je kenteken 88 heeft dan was het helemaal ideaal! :P

Zo, dat is echt een mooi exemplaar! Ben ook benieuwd wat de 88 inhoudt.
:hi: