Ff voorstellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bert
  • Startdatum Startdatum

Bert

Nieuw hier
13 apr 2013
2
0
0
Hoi allemaal,

Ik ben Bert en woon in het mooie noord-Limburg. Heb vanmiddag mijn handtekening gezet onder de koopovereenkomst voor een Lexus IS250 Business uit 2010. Slechts 55k op de teller dus kan er nog veel plezier van hebben. Heb eerst 4 verschillende Renault Laguna's gereden (overigens altijd probleemloos) en in februari 2012 overgestapt naar een Hyundai I40 (door gebrek aan vernieuwing op het Laguna-front) De Hyundai is een erg betrouwbare en plezierige auto om te rijden maar wel een tikkie saai. Voor de aanschaf wel naar andere auto's gekeken maar niets kon me echt bekoren. Toen maar heel rationeel als huisvader voor de ruime I40 crosswagon gekozen. Had nog nooit aan een Lexus gedacht maar sinds ik er een paar weken terug eentje bij het plaatselijke autobedrijf zag staan was ik eigenlijk meteen verkocht. Een Lexus IS250 is een erg mooie, sportieve auto zonder het 'overdone' van de Duitse tegenhangers. Vandaag een proefrit gemaakt en....... wat een geweldige auto, super mooie lijn en rijd heerlijk. Toen ik de oprit van de snelweg opreed, de auto voor mij eindelijk aan de kant ging en ik het gas intrapte: de automaat schakelde terug en vervolgens ging ik er als een speer vandoor! Wat een verademing na mijn kleurloze I40 bestaan. Ik leefde weer en het grote genieten kan beginnen. Eind volgende week kan ik de auto ophalen, wordt waarschijnlijk de langste week van mijn leven :O
Zodra ik hem heb zal ik een paar foto's plaatsen.
 
Welkom Bert, kan mij helemaal inleven in je ervaring met het voor het eerst rijden in een Lexus, ik had het zelfde gevoel, maar veel plezier met de IS 250, en hier op het forum, succes met het wachten, wat kan een week dan lang duren :D .
 
Welkom Bert,
goeie keus; het leven is veel te kort om in een saaie auto te zitten.
Kom es binnen as je van Noord naar ZuidLimburg rijdt.