FHM gaat een stukje rijden met de RC F

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Heb al een paar keer de tekst willen lezen, maar word steeds afgeleid door het mooie lijnenspel
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ik vind dat er niet echt respectvol met deze auto om word gegaan.
Dat vond ik al tijdens de meeting door iedereen maar in de auto te laten zitten.
Het starten van de auto en proberen hem flink op toeren te trappen wat niet lukte omdat de beveiliging ingreep.
Nu word de auto uitgeleend en er is geen enkele controle op het rijgedrag, en je snapt wat ze gaan doen met zo'n auto.
Accelereren aftrappen en de grenzen opzoeken.
Zo word een zo'n mooie auto gewoon verkracht door mensen die het toch niet kan schelen.
Maar de nieuwe eigenaar zit straks met de problemen en de kosten.
Deze auto moet in de showroom en rijden uitsluitend door medewerkers van Louwman waar je dan als passagier naast mag zitten.
Johan ik zou het nog maar eens overdenken als ik jou was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Denk dat Johan de point of no return al is gepasseerd... Hij is een grote jongen en wist (denk ik) waar die aan begon toen die tekende, maar ik snap Marcel (en de rest) hierboven wel... Tijd zal het leren... Toch?
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Wat mlcoolj zegt , er zullen wel goede afspraken zijn gemaakt omtrent extra garantie ,setje nieuwe banden ,remblokken en dergelijke het is wel een auto van 120+K
een leuk stuk en lekker speels geschreven niet zo serieus het is een fun car

ik heb er van genoten hier aan het zwembad in Frankrijk:thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: mvraamsdonkIS300

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
En wij genieten weer van jou SC400nl omdat je tijdens je vakantie en beperkte WiFi mogelijkheid toch reageert op het forum.
Ik zeg goed bezig 😃👍🏻
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Dank je wel mvanraamsdonk en Henny
beetje roaming om op de hoogte te blijven :D