first timer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rob
  • Startdatum Startdatum

Rob

Hoort erbij
9 jul 2011
51
0
0
Hallo ik ben Rob (44 jaar uit Tiel) en heb sinds een paar maanden een is200 uit 2003, kijken hoe dit bevalt na 4 jaar GS300. Ik ook nog een link die de meeste van jullie misschien al kennen maar waar ik altijd een hoop plezier van heb gehad, bij het inbouwen van de parrot bijvoorbeeld.http://bahamutcars.free.fr/workshop/IS_98-05/index.html. Gelijk maar even een vraag, heeft iemand ervaring met het trekken van een caravan van 1200 kg met deze auto (is automaat), op caravantrekker.nl heb ik al gekeken maar daar hebben ze alleen ervaringen met handbakken. graag zie ik jullie reacties tegemoet.

Groet Rob

Bijlagen

• DSC04593.JPG
    DSC04593.JPG
    132 KB · Weergaven: 65
Jammer dat die link niet de gewenste info gaf.

Overigens staat die kleur de auto geweldig. Succes en welkom hier!

Welkom Rob, mooie IS in een kleur die je niet zo vaak ziet. Chique. :rulez:

Caravans trekken heb ik geen ervaring mee, is niks voor mij camperen. :D

De kleur gaf ook de doorslag, ook niet geheel onprettig is het volle optie pakket. Naar wat voor info ben je opzoek dan GPS-10? Dacht dat hier wel zo'n beetje alles in stond, of werkte de link niet?. Nou Niek misschien ben ik na de komende reis ook wel genezen, of dan weer voor een GS kijken (is nog steeds wel een favoriet, maar ja als je maar een kleine 500 in de maand rijdt, zonde).

@ Rob, ik denk dat GPS-10 doelt op de site voor het caravantrekken.nl

@Rob, Welkom op Het Lexus Forum. Het is een prachtige kleur IS. Heel veel plezier ermee. En ik hoop ook dat hij veel plezier brengt met je sleurhut trekken. Nog plannen ermee? Of ga je hem standaard houden en netjes wassen en onderhouden?

Ach natuurlijk, even snel gekeken en te snel conclusie getrokken, sorry GPS-10. Ik vond het al vreemd net nog even de vulling van De airco opgezocht (verder in geen enkel boekje te vinden) en die stond er netjes in (ook hier was ik weer te vlug, airco leeggehaald en niet eerst gekeken of er ergens een inhoud stond). Ik ben van plan hem lekker origineel te houden, velgen heb ik laten poedercoaten en een parrot ingebouwd (was best nog even puzzelen) dat was het wel, nu nog een keer laten poetsen (niet goed gekeken met de aankoop, is volgens mij van doornroosje geweest zoveel krassen) en dat is het dan wel. Oh ja ook nog nieuwe dvd voor de navigatie aangeschaft, met oog op Frankrijk en de sleurhut enzo. Wat betreft die sleurhut, volgens mij ben ik de enige in Nederland die met deze combi op pad gaat, hmm, ga je toch twijfelen

welkom hier en denk je dat hij de sleurhut niet aankan dan lijkt me sterk :rulez:

Bedankt voor het warme welkom. Als ik weer terug ben zal ik uit de doeken doen het de IS zich gehouden heeft, hebben we er toch weer een topic aan over gehouden, toch?