frebe

frebe

Nieuw hier
20 mrt 2011
5
0
0
hellow ik ben frebe

ik ben verzot op bijna alle modellen van lexus vooral de IS en LS series jong en oud
maar spijtig genoeg rijd ik er zelf niet mee omdat het net iets boven men budget ligt
maar ik hoop me er ooit wel eens 1 tje te kunnen aanschaffen.
momenteel rijdt ik rond in een VW Golf V en ben ik daarvoor op zoek naar een setje 18"s wielen van een SC 430
zoals ik al eerder heb vermeld de verkooptopic viewtopic.php?f=27&t=1159
hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.

ga hier nog wat rondneuzen op het forum en men hartje nog eens wat ophalen :rulez:

groensels frebe

Hoi Frebe,

Welkom op het forum. Ik denk dat ik binnenkort een apart te koop gezocht forum ga inrichten. Want er beginnen toch steeds meer zoektochten op het forum te komen.

Hoe dan ook, welkom, mocht je zin hebben dan is er 28 mei een bijeenkomst. Niet iedereen die komt heeft een Lexus, wel zijn we allemaal Lexus gek. Mocht je zin hebben, geef je op.

Welkom! ik had ze een tijdje geleden te koop, waren best wel snel weg. had ze toen in de US gekocht voor $200,-

Op Marktplaats stond ook een setje voor het bespottelijke bedrag van ?150,-

Maar je VW is toch 5x112? ga je dan 'wobble' bouten gebruiken zeker. het is ook maar 2.3mm overigens.

Originele Lexus wielen werken overigens niet met konische bouten of moeren (Acorn style), ze hebben een cilindervormig verzonken stuk met een ring. aangezien ze met moeren werken, en niet met bouten zoals VW

Jelmer zei:
Welkom! ik had ze een tijdje geleden te koop, waren best wel snel weg. had ze toen in de US gekocht voor $200,-

Op Marktplaats stond ook een setje voor het bespottelijke bedrag van ?150,-

Maar je VW is toch 5x112? ga je dan 'wobble' bouten gebruiken zeker. het is ook maar 2.3mm overigens.

Originele Lexus wielen werken overigens niet met konische bouten of moeren (Acorn style), ze hebben een cilindervormig verzonken stuk met een ring. aangezien ze met moeren werken, en niet met bouten zoals VW

spijtig dat ik deze niet had kunnen kopen van jou.

voor de bouten is het geen enkel probleem ik kan aan bouten geraken met conische en bolvormige koppen.
om ze op de auto te monteren ga ik niet met 'wobble' bouten werken maar met op maat gemaakte adapters, omdat ik dacht dat de velgen van de SC 430 denk 8" breed een ET hadden van 50 of 55 ben niet zeker correct me if i'm wrong. en op de golf is de Et die ik moet bekomen lager dan lexus.
zoniet zal ik moeten werken met 'wobble' bouten.

mocht er iemand zo'n setje weten te koop staan magen jullie het me altijd laten weten,
want ben niet zo goed om iets te zoeken op amerikaanse site's en zeker al niet om ze te laten overbrengen naar hier.

@ hube
als ik die dag vrij ben wil ik gerust langskomen, waar kan ik hier meer info over vinden?

groensels frebe

hey hello Frebe. op een dag rijd jij ook Lexus en wil je nooit meer wat anders! Ben zelf ook ooit begonnen met een golf (2), en later via benz bij Lexus uitgekomen.