gasveren motorkap LS 400 uit 2000

MBJ

Nieuw hier
22 sep 2011
4
0
0
vanmorgen las ik op het forum iets over gasveren voor een motorkap van de LS . Volgens de schrijver waren die veren erg duur bij de dealer zo ongeveer 195 euro per stuk , hij had inmiddels gasveren van Hyundai eronder voor 64 euro per 2 inclusief btw!!! Ik zou erg graag willen weten welke Hyundai-veren onder de Lexus motorkap passen. Helaas kan ik het bericht niet meer terugvinden , het stond bij Marketplace onderdelen gezocht . Hopelijk kan iemand mij op weg helpen .
Alvast bedankt
MBJ
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Stabilus gasveren die je bv bij de brezan kan bestellen kunnen misschien ook wel een uitkomst bieden, misshcien zijn de originele al van stabilus.. Maar ik heb de post waar jij het over hebt niet gezien, misschien dat andere LS eigenaren daar meer over weten.
 

prinssen

Actief
22 mei 2011
145
0
0
bestel een setje op ebay zou ik zeggen.
Ik had een mazzeltje omdat ik op clublexus iemand uit tallin las die een setje voor 25 euro had.
En ik ken daar weer iemand :)
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Ik heb nog een setje van een andere LS uit 1990 ucf10 dus. Weet niet of de nieuwere gelijk zijn, maar zeker wel de ucf11 type lijkt mij gelijk er aan!
 

alexander

Hoort erbij
8 okt 2011
39
0
0
hoi mbj
i :D k ben aan het zoeken naar een andere oplossing en ik heb contact gehad met de firma van piet boensma in goor
en hij denkt dat hij ze kan vullen
ik heb de tip van het mazda forum en voor twee veren vullen rekend hij 25 euro bij hun
als je het probeerd ,laat dan even je bevindingen weten
gr alexander :rulez:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
ik heb 76 euro overgemaakt en de veertjes komen per post weer terug.
er was even verwarring over het gewicht van de motorkap ik heb overal gezocht maar niets gevonden.
Dus als je ze opstuurt weeg eerst je kap. dat doe je zo:

zet een weegschaal op de grond en zoek een stok die tussen de kap en de schaal past als de kap zeg maar half open staat.

Lees de waarde af en geef die door aan Boensma, klaar is kees.

Succes Lexter