Gebruikersnaam of Paswoord?

wortelknager

Hoort erbij
28 sep 2013
65
34
18
Mijn multidisplay vraagt sinds kort bij het opstarten om een paswoord.
Door op ok te drukken of de return knop verdwijnt de melding en werkt alles prima.
Het heeft met de verbinding van mijn gsm te maken, wanner ik deze niet bij me heb komt de melding niet.
Ik heb de gsm al een keer verwijderd in opnieuw toegevoegd echter zonder resultaat.
De auto is een RC300h
Iemand nog een idee?

20221209_100313.jpg
 

R3D

Actief
7 sep 2020
115
59
28
Zou het kunnen dat de auto normaliter een internetverbinding tot stand brengt via je telefoon en wanneer je telefoon er niet is deze (vreemde) foutmelding geeft?

Wellicht is ergens in de settings uit te zetten dat je wil dat het systeem internetverbinding maakt om iets te downloaden? Ik heb nog niet alles in mijn IS geprobeerd maar kwam ook ergens iets tegen met een gebruikersnaam en paswoord (heerlijke vertaling, haha). Ik meen dat de IS iets van Google Street View kan laten zien, wellicht probeert ie daarvoor data binnen te halen?

(Helaas een vrij 'zou kunnen' en 'wellicht' antwoord. Hoop dat er anderen zijn die het beter weten!)
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.115
4
819
113
Ik vermoed dat je auto een Lexus Enform account heeft, deze is nu verlopen waardoor de auto om username en wachtwoord vraagt.
Wifi en/of Enform uitzetten in je menu en het zou weer als vanouds moeten werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: R3D

wortelknager

Hoort erbij
28 sep 2013
65
34
18
Heren bedankt voor het meedenken.
Helaas werkten de tips niet, maar het is opgelost.
Als laatste optie alle persoonlijke gegevens gewist en de gsm opnieuw gekoppeld en eureka.