Geen contacten in telefoonboek

Ben_CT

Nieuw hier
20 apr 2014
6
0
0
Ik heb sinds afgelopen vrijdag mijn CT met normaal navigatiesysteem (niet de premium dus) maar ik krijg mijn contacten niet gesynchroniseerd... Ik heb een android toestel (Xperia S) met PBAP... ik heb het uitgebreide boekje al 2 keer gelezen maar ik kom nergens in een menu waar ik contacten kan importen of zelfs maar 1 contact kan toevoegen. Ik zal vast wel iets verkeerds doen maar wellicht dat iemand het hier duidelijk kan uitleggen ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zou de telefoon even verwijderen en opnieuw koppelen. Wanneer de koppeling plaatsgevonden heeft naar het telefoon menu gaan op het navigatie systeem en de knop contacten selecteren. Het navigatiesysteem zal melden dat de contactenlijst leeg is en of de contacten van de telefoon overgebracht moeten worden. Selecteer ja, of welk ander positief antwoord beschikbaar is en accepteer het request van het navigatiesysteem op de telefoon. De contacten worden dan overgebracht.

Werkt dit niet, dan even snel naar de dealer of kijken of er geen update is voor de telefoon.
 

Ben_CT

Nieuw hier
20 apr 2014
6
0
0
Het is niet gelukt op de normale manier maar wel via een omweg. Ik denk dat dit mogelijk interessant is voor meer mensen. Ik heb een aparte app gedownload (ContactExport) welk een VCF of CSV bestand kan maken van je bestaande contactpersonen. Het programmaatje geeft dan automatisch aan in welke map op de telefoon het bestand is opgeslagen. Via een andere app genaamd Bluetooth File Transfer heb ik toen het betreffende bestandje verstuurd naar de auto. Je moet in de auto dan wel eerst naar instellingen - telefoon en dan automatisch contacten vervangen NIET aankruisen. Dan kan je de optie eronder, iets van contacten importen oid, selecteren.