Geluid 2.0

MaartenLexus

Hoort erbij
29 mrt 2019
40
56
18
Morning ! Ik heb al eerder een bericht gepost over een geluid, maar ik heb nu een beter filmpje gemaakt en het is hier goed te horen. Ik zet het contact in de eerste positie, start hem nog niet want anders hoor je het niet goed. Dan schakel ik van P naar R en dan hoor je dus dit geluid. Klak-klak. Iemand een idee ?

Centrale vergrendeling die de deuren sluit bij het in een rij-stand zetten ?

Wanneer dat zo is dan kun je dat instellen in het centrale scherm, wanneer ze sluiten of openen.

Je zet de auto op 'contact' en je zet de bak dan in R. Dus zonder dat de motor aan staat. Wist niet dat dat kon. Zal bij mijn IS eens proberen of dat überhaupt (mechanisch) kan.
En waarom zou je dat doen/willen?

Het geluid komt zeker niet van een relais. Het is een mechanisch geluid.

Je zet de auto op 'contact' en je zet de bak dan in R. Dus zonder dat de motor aan staat. Wist niet dat dat kon. Zal bij mijn IS eens proberen of dat überhaupt (mechanisch) kan.
En waarom zou je dat doen/willen?

Het geluid komt zeker niet van een relais. Het is een mechanisch geluid.
Nou ik deed dat om het geluid goed hoorbaar te maken. Het geluid is er ook als de motor gestart is maar dan hoor je het minder goed.

Een relais hoor je meestal bij contact aan/uit. Het probleem klinkt als het schakelen van de P naar de R. Heb je hem ook op de parkeerrem staan?