Gestotter op lage toeren en lage snelheid

ilhan

Nieuw hier
3 jul 2013
2
0
0
Hoi ik heb een lexus is 250 bouwj. 2006 zo'n fijne 200000 km al mee gemaakt, maar heb sinds kort gemerkt dat als ik vertrek op lage toeren, rustig rij, dat ie begint te stotteren net voor die gaat schakelen. Moment dat ik gas geef of gas loslaat stopt het, en als ik beetje goed optrek is er ook niks aan de hand, ook geen foutmeldingen ofzo. Ben er mee naar de garage geweest, ze hebben twee keer de boit olie vervangen, nu willen ze de sensors vervangen in de boit, maar ik denk dat ze niet zeker zijn van wat het is heb ik zo gemerkt, iemand er enige ervaring mee? Groetjes
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom ilhan, boit? as in versnellingsbak? Stotteren kan ook wat anders zijn.. bijv bougies die aan vervanging toe zijn, bougiekabels, luchtmassameter die vies is etc... Wanneer zijn je bougies voor het laatst vervangen?
 

ilhan

Nieuw hier
3 jul 2013
2
0
0
Hehehe, ja de versnellingsbak, bougie's zijn vervangen op 180000 km. Die geeft ook geen fout aan we hebben die al 2 keer volledig laten uitlezen. Morgen gaan ze de sensors op het versnellingsbak vervangen en hopen dat het dat is want vertrek er zaterdag mee op vakantie.