GEzocht: Dakrails & baggagebak voor de IS200 Sportcross

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
Ik zoek "Dakrails & baggagebak" voor de IS200 Sportcross. Mocht iemand nog een set te koop hebben, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor jullie reacties. :hi:
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Bedoel je dakdragers? Zullen lastig te vinden zijn denk ik.
Zelf heb ik er van thule aangeschaft.
Nieuw dat dan weer wel gaan rond 200 euro kosten dacht ik.
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
Ja..dakdragers ;-)

originele zijn lastig te vinden? dat dacht ik al.

Maar Thule heeft een set die op de is200 sportcross past?
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
ja inderdaad thule heeft een set die op de sportcross past.
heb hem zelf ook kijk maar ff op hun site en ga dan naar fit guide.
kijk daar op is200/300 dan krijg je de estate (sportcross)
mocht je er niet uitkomen dan kun je naar de autoshop gaan ook daar kunnen ze je helpen en eventueel marktplaats staan ook adressen waar ze dakdragers verkopen.
heb deze destijds ook allemaal gemaild en ze kwamen allemaal met een setje aanzetten.
aangezien ik connecties heb met een autoshop in de buurt heb ik ze daar gekocht
 

Lex839

Hoort erbij
14 mei 2010
48
10
8
Zijn de dakdragers niet meer bij de Lexus dealer te bestellen?

Heb ca 1,5 jaar geleden nog een stel bij de dealer gekocht. Orginele voor de SportCross,
heb er toen ook een bagagebox/dakkoffer bij gekocht (zag kort geleden nog een dergelijk box op marktplaats).

Mvg,
Lex
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Alor zei:
Waarom alleen die van Thule ? Dat zijn de mooiste, alle andere lijken op handvatten. :p

:) :) :)

tja en het oog wil ook wat....

ik heb voor thule gekozen omdat deze bij mij om de hoek te krijgen waren en nog geen 175 euro hebben gekost.
originele zijn een heel stuk duurder!
 

Lex839

Hoort erbij
14 mei 2010
48
10
8
ach ik neem aan dat je niet alleen met die dakdragers rondrijd en dat die bak erop zit, dit ziet er helemaal niet uit... :D ongeacht welke dakdragers je hebt. Trouwens die Thules zijn gewoon een paar balkjes die te lang zijn ;)

Ik geef altijd de voorkeur voor origineel (heb even opgezocht heb er ?200,- voor betaalt)
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
dat is een hele nette prijs 200 euro.
in dat geval zou ik ook origineel nemen ziet er wel mooier uit dan die balken van mijn thule systeem.
enige voordeel daarvan is dat zodra je een andere auto zou kopen je enkel maar een specifieke autoset hoeft te kopen.
wellicht iets om over na te denken....

al zou je je wellicht geen betere auto kunnen wensen dan een is200/300 sportcross. :rulez:

de enige station die lexus ooit gemaakt heeft!
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
Bedankt voor al jullie reacties!! Rest mij nog een vraag, weet iemand de site waar ik voor originelen gaan vragen?

en patriekske....die is200 sportcross hoop ik idd nog lang te bezitten....heb er nu 140.000 opzitten.....en ik rijd elke rit met veel plezier!!

thx en fijne dag allemaal!
:hi:
 

Lex839

Hoort erbij
14 mei 2010
48
10
8
Een websit evoor originele dakdragers weet ik niet, maar ze zijn denk nog gewoon te verkrijgen bij de dealer.


patriekske zei:
al zou je je wellicht geen betere auto kunnen wensen dan een is200/300 sportcross. :rulez:

de enige station die lexus ooit gemaakt heeft!


Wij hebben de SportCross nu 4 jaar (daarvoor 6 jaar een IS sedan gehad), prima gezins auto waar papa
ook nog eens lekker in kan sturen! :D
En met een dakkoffer zijn vakanties ook prima te doen :rulez:
Deze gaat de 6 jaar bij ons ook wel vol maken!