Moded GPS-10: op slot en in archief.
Beste Forumers,
Ik ben opzoek na, 3,5 jaar saab rijden (9-5 aero MY03) , naar een andere liefde.
Ben nu nog nieuwe hier, maar ik hoop snel hier mijn ervaringen te kunnen delen.
Ik ben gecharmeerd geraakt van de Lexus GS en ben nu opzoek,
maar dat blijkt nog knap lastig. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Inmiddels al enkele proefritten gemaakt maar nog niet de juiste auto kunnen vinden.
Maar misschien kunnen jullie mij verder helpen.
Hier ben ik naar opzoek.
Lexus 430 GS met weinig kilometers met zwart leer van binnen (Het liefst zwart of donkergrijs van buiten)
- Model van 2000 - 2005 het liefst zo jong mogelijk ongeveer vanaf 2004 met max ? 150k, kleur graag zwart
en xenon.
- Modellen van 2005 - 2012 met max ? 80k kleur zwart donker grijs blauw. Prijs zo rond de ? 15.000
Ik ben benieuwd of iemand toevallig er ??n weet of zelf zit te denken zijn auto te verkopen.
Ik hoor het graag,
Groet,
Marijn
Beste Forumers,
Ik ben opzoek na, 3,5 jaar saab rijden (9-5 aero MY03) , naar een andere liefde.
Ben nu nog nieuwe hier, maar ik hoop snel hier mijn ervaringen te kunnen delen.
Ik ben gecharmeerd geraakt van de Lexus GS en ben nu opzoek,
maar dat blijkt nog knap lastig. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Inmiddels al enkele proefritten gemaakt maar nog niet de juiste auto kunnen vinden.
Maar misschien kunnen jullie mij verder helpen.
Hier ben ik naar opzoek.
Lexus 430 GS met weinig kilometers met zwart leer van binnen (Het liefst zwart of donkergrijs van buiten)
- Model van 2000 - 2005 het liefst zo jong mogelijk ongeveer vanaf 2004 met max ? 150k, kleur graag zwart
en xenon.
- Modellen van 2005 - 2012 met max ? 80k kleur zwart donker grijs blauw. Prijs zo rond de ? 15.000
Ik ben benieuwd of iemand toevallig er ??n weet of zelf zit te denken zijn auto te verkopen.
Ik hoor het graag,
Groet,
Marijn