Gezocht: LS 430 velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ConwayT91

Hoort erbij
29 dec 2022
31
103
33
Goedemiddag allemaal,

Ik ben op zoek naar een setje originele LS 430 velgen. Het liefst de 18 inchers van het facelift model, maar de pre-facelift velgen zijn ook goed.
Heb al opgeslagen zoekopdrachten uitstaan op de gebruikelijke sites, maar wie weet heb ik hier meer mazzel.
Ik hoor het graag als jullie nog iets hebben liggen of ze ergens weten te vinden!

een ander setje velgen voor nood, waar de auto tijdelijk op kan staan voor de deur, zodat ik mijn originele velgen kan latten opknappen overweeg ik ook.

LS430 velgen

Nog altijd niets gevonden. Ik houd marktplaats goed in de gaten en zoek ook op eBay Kleinanzeigen in Duitsland. Heb geen social media, dus kan geen facebook groepen volgen oid.. Als iemand iets voorbij ziet komen houd ik mij nog altijd aanbevolen!!

Ik houd mij nog altijd aanbevolen voor een setje 18 inch OEM velgen van de LS430!

Maar ik heb inmiddels een setje SC430 velgen gescoord. Die met zo'n losse wieldop/deksel die met imbusboutjes vast zit. Ik heb fotos online gezien van LS400 en LS430 op deze wielen en was er erg van gecharmeerd. Moet ze wel laten opknappen, dus duurt nog wel even voor er resultaat te zien is. Dat post ik dan wel weer in mijn projecten topic.

Topic mag inmiddels gesloten worden :-) setje gevonden (zie mijn andere topic in projecten)

Status
Niet open voor verdere reacties.