Gezocht : Nieuwsposters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dag allen.

Om Lexusforum.nl up to date te houden doe ik veel werk met het zoeken naar nieuws over "ons" merk. Helaas heb ik de komende maanden weinig tijd tot mijn beschikking. Daarom ben ik op zoek naar een paar enthousiastelingen die mij willen helpen met het plaatsen van nieuws op de website.

Aangezien veel nieuws in het Engels is, is het natuurlijk vanzelfsprekend dat je goed bent in het lezen en begrijpen van Engels. Het is van belang dat je goed Nederlands kan schrijven, omdat je de artikelen op de voorpagina van deze website plaatst.

Mocht je interesse hebben, plaats dan een reactie, of stuur mij een privebericht.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zoek nog steeds :)

Zijn er vrijwilligers die willen helpen nieuws te verzamelen en te plaatsen op de voorpagina?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Heb je ook plekken of methode's om het nieuws te verkrijgen? Ik wil het wel doen hoor!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Lijk mij gaaf als je dat wilt, en ja ik heb plekken, maar meestal amerikaans, dus moet er wel wat vertaald worden :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ok... lijkt me prima! Als ik maar een keer in je mooie IS mag rijden hahah nee, grapje... je kunt toch aan me mail komen? (jij bent big brother hier toch? hahah) stuur mij maar een mail met meer info als je dat doet dan stuur ik je mijn telefoon nr wel, dan kun je me ook bellen als je wilt...
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Hube zei:
Lijk mij gaaf als je dat wilt, en ja ik heb plekken, maar meestal amerikaans, dus moet er wel wat vertaald worden :)
Ik zou 't wel willen proberen, wat stukken vertalen uit het Engels is geen probleem voor mij. Leer ik ook wat meer over Lexus.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Zo... het is weer de tijd van het jaar! haha... Als "Teamleider" van de newsposters, ben ik op zoek naar iemand die nieuws wilt posten, wie o wie wilt mijn team komen versterken?
 

Rembrand20

Hoort erbij
26 sep 2011
85
0
0
Hi Mlcooj,

Ik zou dit wel leuk vinden om te doen. Neem maar even contact met me op via PM ofzo?

Groetjes, Rembrand
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ok, thanks! Ik heb contact met je gezocht via pm! Ik sluit dit topic voorlopig!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Topic heropend. Wij zijn altijd op zoek naar gemotiveerde redactieleden. Voorlopig is er nog voldoende plek.

Wat verwachten wij dan van redactieleden:
- Je beheerst de Nederlandse taal goed
- Je bent bekend met wordpress, of bent in staat een CMS (content management system) snel te doorgronden.
- Je hebt een aantal uurtjes per week beschikbaar om aan lexusforum.nl te besteden.

Beloning:
- Heel eerlijk, die is er niet. Dit betreft namelijk vrijwilligerswerk.
- Je werkt mee aan een groeiende website.
- Je bouwt contacten op in de Lexus wereld.
- De status "Redactielid" op het forum, plus een aantal andere.

Taken:
- Je "valt onder" het redactieteam, geleid door Mlcoolj.
- Volg het Lexus nieuws en plaats wat relevant is voor de EU op Lexusforum.nl
- Gebruik ons eigen forum als nieuwsbron en andere bronnen.
- Ga langs bij, en schrijf reviews over auto's van gebruikers (komt maximaal 1 of twee keer per jaar voor)
- Maak foto's tijdens meetings en interviews.

Mocht je hieraan mee willen werken, dan ontvangen wij graag een PM gericht aan Mlcoolj of mij. Je kunt het ook in dit topic aangeven.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.