gezocht originele velgen GS300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Allemaal,
Op onze GS300 zitten nu gloednieuwe velgen ( Enzo 17") met gloednieuwe Conti banden (245/45/17 lukt mij niet om foto te uploaden duik er nog even in )
Bij aanschaf zat er geen zomerset bij. Vorige eigenaar had originele velgen maar die waren gecorrodeerd en de banden versleten. Heeft dus in januari een nieuwe winterset gekocht en de originele velgen weggedaan..
2 vragen;
Wie wil deze set ruilen voor een originele zomerset met goede merk banden en fatsoenlijk profiel.
of
Wie weet een leuk tweedhands setje te koop ( voor niet te veel :)

ik heb nog wel een originele set 17 inch lexusvelgen...wel zonder banden...

gr wilcom2005

Wel een deel van je vraagstuk. Misschien tweedehands banden. Via online aanbieder, is topic aan gewijd. Wat is de kans dat je nog tegen zo'n set aanloopt? En kosten kan je over praten misschien? Banden zijn vast wat waard.

ik heb ook een set gebruikte banden , wel winter maar ze rollen ook gewoon in de zomer ( en de laatste winter was bijna een zomer :-) )

gr wilcom2005

Ik heb originele 16" velgen met 2 zgan yokohama's op de vooras . Achterbanden zijn ook dezelfde yokohama's maar zijn tegen de grens van vv aan. Ook het reserve wiel is t zelfde met n splinter nieuwe Yoko erop. Dus 5 wielen met 1nieuwe, 2 heel goede banden en 2 wat mindere.

Status
Niet open voor verdere reacties.