Gezocht: sierstuk voor uitlaat Lexus IS200 (+/- 81mm.)

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
16
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een sierstuk voor de uitlaat van mn Lexus IS200.
De uitlaat heeft een diameter van 80mm., dus het sierstuk dient een aansluitdiameter van minimaal 81mm. te hebben.
Volgens 'Slippernick' zou een sierstuk van een Lexus RX300 geschikt zijn, viewtopic.php?f=16&t=2460

Ik heb al bij de volgende bedrijven gevraagd voor een geschikt sierstuk (of 81mm. of een sierstuk van een RX300):
- Autostyle.nl
- fullcartuning.com
- nltuning.nl
- van Deijne Japanse Auto-onderdelen
- Altijd Raak Penders

Tot nu toe helaas geen resultaat, nergens kan ik een geschikt sierstuk vinden....

Mijn vraag is daarom of jullie weten waar ik een sierstuk vandaan kan halen met een diameter van (minimaal) 81mm.? Of een sierstuk van een Lexus RX300?

Ik hoor het graag!

Bedankt, mvg. Harry

heb je een voorbeeld van het sierstuk dat je wilt hebben. Misschien heb ik het voor je.
Heb zelf voor mijn GS300 een leverancier gevonden die het wel verkoopt.

Nathanael zei:
heb je een voorbeeld van het sierstuk dat je wilt hebben. Misschien heb ik het voor je.
Heb zelf voor mijn GS300 een leverancier gevonden die het wel verkoopt.

Hoeft geen speciaal sierstuk te zijn, wellicht zoiets als deze?:

http://www.google.nl/imgres?q=sierstuk+ ... 2,s:0,i:68

Aansluitdiameter dient minimaal 81mm. te zijn,
Het uiteinde mag maximaal 120mm. zijn i.v.m. met de uitsparing in de bumper.

Hoor graag van je! Mvg. Harry

Dat moet ik weer even uitzoeken, want ik heb dit via 1 van mijn Grossiers.

Ik heb de factuur niet meer (omdat dit voor prive was).
Maar dat kunnen ze vast wel terug zien.

Ga jij naar het Japanse autofestival? kan ik het meenemen en als je het niet mooi vind of het past niet. ben je er niet aan gebonden.

Nathanael zei:
Ga jij naar het Japanse autofestival? kan ik het meenemen en als je het niet mooi vind of het past niet. ben je er niet aan gebonden.
Nee, daar ga ik niet heen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een rond sierstuk zoals in de link die ik hierboven heb gepost.
Daarnaast vindt ik de vorm van het volgende sierstuk ook wel mooi:
http://img.2dehands.be/f/normal/8583516 ... stra-g.jpg

Maar het aanbod in zo'n grote aansluitdiameter is klein, dus ik ben al blij dat jij wat voor mij hebt.....

Mvg. Harry

Nathanael zei:
Dat moet ik weer even uitzoeken, want ik heb dit via 1 van mijn Grossiers.

Ik heb de factuur niet meer (omdat dit voor prive was).
Maar dat kunnen ze vast wel terug zien.

En? Heb je de leverancier nog weten te vinden?

Ik hoor het graag van je! Mvg. Harry

Nathanael zei:
Ohwja sorry, bijna vergeten. 24.99 inc. breedte 120 mm.

Oke, met breedte bedoel je de breedte van het uiteinde van het sierstuk?
In de uitsparing van de bumper kan een sierstuk van maximaal 12cm. dus 120mm. zou moeten passen. (ik zal dit voor de zekerheid nog even nameten)

Wat bedoel je met 24,99 inc., is dit wellicht de prijs?

Mooiste zou zijn als je me de leverancier door zou kunnen geven.
Dan kan ik zelf even contact met hem opnemen om te kijken of hij misschien ook nog andere sierstukken in het assortiment heeft: mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een rond sierstuk :D

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg. Harry

Dat kan niet echt, maar dit gaat via een grossier, de grossier heet Roskam in Veendam.

De leverancier van hun ken ik niet, ik weet alleen dat dit het enige sierstuk was wat er te kopen is.
met een ingang groter als 60mm.

De prijs is de prijs van de grossier met korting.