Gloedjenieuw bij Lexus in op dit forum

Christian

Nieuw hier
22 mei 2013
2
0
1
Hallo allemaal, ik heb afgelopen vrijdag mijn LS400 uit 2001 (gebouwd in 2000, neem ik aan) opgehaald en vond dat ik me gelijk maar in moest schrijven op een Lexus forum. Dus, hier ben ik dan!
Ik heb de afgelopen zes jaar gereden in een Camry 2.2 uit 1997, de XV20. Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een Camry V6, maar ik kon er geen vinden die voldeed aan mijn wensen. Toen liep ik tegen deze Lexus aan, en die stal meteen m'n hart. Tegen m'n verstand in heb ik deze geweldige auto uiteindelijk toch maar gekocht...
Hij is lichtbruin met zwarte bekleding, en hij is duidelijk ontzettend vertroeteld door z'n vorige (eerste) eigenaar. Hij ziet er nog helemaal top uit, en met nog geen 170.000 km is hij pas net begonnen aan z'n lange leven.
Verder ben ik vooraal heel erg apetrots en zit ik de halve dag in de auto met een enorme grijns op m'n gezicht!
Ik heb zelf nog geen foto's, maar er staan denk ik nog wel ergens foto's van de advertentie van deze auto op internet.
Ik zal dit forum hopelijk vaker komen bezoeken en hoop ook eens een bijeeenkomst te bezoeken om m'n superlimousine fijn te kunnen showen.
Christian
 
Hallo christian,

Heb hetzelfde verleden als jij, eerst de Toyota camry, en nu een gs 430.
Ook ik zit nog iedere dag met een brede grijns op mijn gezicht in de auto.
Welkom op het forum, en vele kilometers toegewenst met de ls.
Groeten ronald.
 
Hoi Christian! Een tijdloze auto :) In ieder geval hartelijk welkom op het forum!
 
Welkom op het forum! Een LS erbij is altijd goed nieuws ;)

en hoop ook eens een bijeeenkomst te bezoeken om m'n superlimousine fijn te kunnen showen.
De 2013 meeting van Lexusforum.nl/be zal plaatsvinden op 22 juni Showoff imports te dongen. :D
 
Bedankt voor de reacties!

De 2013 meeting van Lexusforum.nl/be zal plaatsvinden op 22 juni Showoff imports te dongen. :D

Hmmm, klinkt interessant. Helaas zit ik net dat weekend met een paar vrienden in een huisje, en ook niet vlak bij Dongen... :(
 
Hallo Christian, gefeliciteerd met de aankoop, kan mij best indenken dat je er trots op bent, veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken.