Gs 300 1995

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
even voorstellen;
ik ben Michel, en heb sinds een paar maanden een Gs300 eerste generatie. 100.000km met onderhoudsboekje, van eerste eigenaar gekocht. een goudkleurige. Heb er nu 18 inch onder geplaatst van een Avensis D-cat. Foto's volgen!

Verder bezit ik ook nog een Celica 1.6, een Picnic 2.0 benzine, een Carina e 1.6 en een Celica St185 Turbo4ws Carlos Sainz. Op facebook zijn ze allemaal te bezichtigen. Ik doe al sinds 1995 zowat elk Toyota treffen (Belgie, Nederland, paar keer Oostenrijk, Zwitserland, Engeland, en elk jaar naar de 2 meetings in Denemarken)

Vermits jullie volgende treffen in Breda is, en dus vlakbij, kom je medaar wel tegen! Tot dan. Michel. :rulez:

hey Michel! Welkom hier! mooie wagenpark heb je! wel foto's van ze allemaal plaatsen heh! Link naar je fb mag ook ;). Veel plezier hier op het forum!

Dag Michel, welkom op het forum!

Mooie kilometerstand, kom je niet zo vaak tegen :rulez:
Veel plezier met je auto en hopelijk tot ziens op de meeting!

Als al gezegd, :photo: van harte welkom, leef je uit :P

Hoi Michel,

Mooi hoor die eerste generatie GS :) Lage km-stand....geweldig :rulez:

Ik hoop je ook in Breda te zien (23juni).

Welkom,

ben benieuwd naar de foto's van de GS300 :rulez:
Als je nog onderdelen zoekt, heb nog wat (nieuwe/gebruikte) onderdelen liggen.

Welkom Michel :hi:

Inderdaad een mooi wagenpark. Vooral je Carlos Sainz is :worship:

De GS moet toch nog in prachtstaat zijn hoop ik met die km gelopen??
Neem straks maar ge fototoestel en veel :photo: :photo: :photo: ook van de Sainz h? ;)

Dit is m'n Gs300 uit 1995. 100k op de teller... :O

Bijlagen

• Afb0582.jpg
    Afb0582.jpg
    376,2 KB · Weergaven: 84
Thanks everybody voor de toffe reply!
Gs: als ik stukken nodig heb, weet ik je te vinden, thx!

Normaaaaaaaaaaaaal kom ik naar Breda!

onlangs xenon geplaatst...krijg je meer plaats als men je ziet opduiken :rulez:

Bijlagen

• Afb0618.jpg
    Afb0618.jpg
    395,8 KB · Weergaven: 61
welkom op het forum!!

zeer nette km-stand!! ziet er verder netjes uit!! :)

mooi kleurtje!

@ Gs: zoals ik al zei: computers are not my friend. Dat is de verkeerde foto van tijdens het monteren van de 18inch. Hij staat dus rechtsachter omhoog gekrikt. Dom dom dom! normaal was het een andere foto. Maar je hebt al een idee van hoe hij eruit ziet h?. Voor alle duidelijkheid: in real life staat de auto dus 100% horizontaal! ;)

@jeroen: thanks, heb er wel een tijdje achter gezocht. Was eigenlijk op zoek naar een is300 (eventueel Sportcross),
maar ben ontzettend veel rondrij-kilometers later teleurgesteld thuisgekomen. En toen kwam ik deze tegen, en dacht...why not !

@esteban,hube en mlcoolj: ik zie jullie op de meeting ! by the way: volgend jaar ook Lexus en Toyota meeting in Zwitserland. Ben daar eens geweest: zwaaaaaaaaaaaar de moeite! :O
Verder zit ik ook in Celica Club Belgium en Toyota automobiel club Nederland, dus het wordt een druk jaar!

Hey Michel, Welkom!

Leuk detail de D-cat velgen, als je het niet had gezegd had niemand het opgemerkt denk ik...

I love the Carlos Sainz!