gs 300 zoekende

peterke

Nieuw hier
30 apr 2017
3
0
0
Hallo Ik ben Peter ik ben 45 jaar , na enkele toyota,s te hebben gereden ben ik serieus aan het kijken naar een gs 300
Nu is mijn vraag waar moet ik op letten als ik voor een 2006 2007 model ga kijken ? ook zag ik dat er maar weinig imitatitie onderdelen te krijgen zijn klopt dit ?
En zijn er problemen bekend met de automaatbak ? ik wil natuurlijk geen kat in de zak kopen en voor heel kostbare reparatie,s te komen staan he .
Wie heeft er info voor mij ?
Alvast bedankt Peter
 
Dag Peter,

ik heb een gs300 uit 2005, model 2006. Imitatie onderdelen zijn er nauwelijks/niet te krijgen en idd als je aan de beurt bent voor een reparatie dan is dat niet goedkoop.
Imitatie onderdelen worden nauwelijks gemaakt, die worden namelijk niet veel afgenomen worden omdat er niet vaak iets stuk gaat, dat is dan weer het goede nieuws.
Volgens mij kent Lexus geen problemen met de automaatbak.
Verder is het een heerlijke auto.
Veel zoekplezier.
 
Hoi Stefan bedankt voor je nuttige info , ps is 16,600 een goede prijs voor een uit 2007 met 3 maanden bovag en 100,000 km gelopen ?
 
km zijn geweldig, de prijs is best pittig, en de bovag garantie is echt overbodig enige zwakke puntje is het vastzitten van de remklauwem
 
Hoi Stefan bedankt voor je nuttige info , ps is 16,600 een goede prijs voor een uit 2007 met 3 maanden bovag en 100,000 km gelopen ?


De kilometerstand is top. De prijs is denk ik iets te hoog. Ligt ook aan de uitvoering. En misschien inruil??? Het gaat er natuurlijk om hoeveel je bij moet leggen. En garantie........Ik zou het wel doen. Je weet nooit waar je tegen aan loopt. Als je twijfelt een aankoopkeuring laten doen.
 
de auto staat te koop bij autohuis ridderkerk , ze adverteren ook via marktplaats . is altijd bij lexus in Sittard in onderhoud geweest , alle beuren gehad , ik heb met de lexus dealer gebeld de auto heeft 8000 km terug een grote beurt nog gehad , verder alle beurten gehad vanaf nieuw , ook is deze auto daar destijds nieuw verkocht .
volgens anwb restwaarde zou hij 14.500 dagwaarde hebben
 
Vraagprijs is veel te hoog,Let op de voorste schokbrekers dat die niet lek zijn,bak is onverwoestbaar,verder een hele fijne auto heb zelf een president uitvoering uit 2006 .
 
Wij ook sinds een jaar een GS300 president uit 2006, idd een superauto!! Ik vind die prijs die je noemt ook wat pittig...
Ik rij al jaren Lexus zonder problemen! En een kat in de zak... je hebt het hier wel over Lexus he :p

Ik heb overigens onlangs wel een vervanging gehad van een of ander onderdeel (brandstofdruksensor), dat moet je wel effe in de gaten houden of ie dat gehad heeft, is een kosteloze reparatie door de dealer dus daar hoef je verders geen zorgen om te maken. Daar staat ook ergens op dit forum meer info over.

Succes met je zoektocht!

Groetjes Yvonne
 
Hoi Peter,

Ikzelf heb begin april een GS300 President gekocht met 98.000 KM gelopen. Fantastische auto. Ongekend, als je nooit zoiets hebt gereden. Overal waar ik kom zeggen ze, een Lexus.... Daar gaat niets aan kapot. Ikzelf heb hem gekocht met 6 mnd volledig BOVAG a 500,- Ik wist niet beter. Maar lees en hoor overal dat dit weggegooid geld is. Heb 1 jaar lang gezocht en gelezen. Kort samengevat, er is geen betrouwbaardere auto dan de Lexus. Hij is nog zuinig ook. Op en neer Tsjechi? (door berg gebied 1:13,7 Rij nu gemiddeld z'n 1:12 (120 km per uur)

Ik betaalde 14.500 euro. Andere velgen 1000,- (19 inch). Wat een pracht wagen. Ik kan alleen maar zeggen, als je er een goed gevoel bij hebt... gewoon doen!! Kun je 18 juni ook nog naar de meeting.

Mvg
David

ps. Ook ik moet nog naar de terugroepactie. Is kosteloos. Puur uit voorzorg deze maatregel. Waarschijnlijk een auto in Amerika die iets had en hup, terugroepen.