GS 430

• Onderwerp starter Onderwerp starter njmb
  • Startdatum Startdatum

njmb

Nieuw hier
4 okt 2013
2
0
0
Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier en eigenaar van een GS430 uit 2001. Waar ik meteen maar een vraagje over wil stellen.

Vanuit het dashboard ter hoogte van het scherm en de luchtroosters komt vaak een onregelmatig tikkend geluid. Maar nu ook al een paar keer gehad dat het klinkt alsof er ineens een ventilator aanspringt en aanloopt. Zeker geen fijn geluid, maar na een minuutje of wat houdt het weer op.

Iemand die dit herkent en/of raad weet?

Moded: voortgang/vraag van dit voorsteltopic verplaatst naar:
viewtopic.php?f=94&p=74190#p74190

Grt,
Marco

Welkom op het forum.

Wat je misschien als eerste kunt uitsluiten is de interieur schoepenventilator (locatie: onder pollenfilter in handschoenenkastje). Misschien is daar iets ingevallen (blaadjes/takjes, etc). Als je het pollenfilter eruit trekt en de ventilator aanzet moet je het duidelijker kunnen horen. Vanaf daar kun je wellicht e.e.a. eruit halen.

Bijlagen

• filter.png
    filter.png
    13,7 KB · Weergaven: 78
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je GS. :D

Verder herken ik je geluid wel, had ik bij mijn vorige IS, en bij de huidige IS SX heb ik het ook. Ik heb verder nog niet gekeken naar het geluid. :| Ik hoor het eigenlijk alleen als ik de motor uitzet en er nog ff in blijf zitten. Succes met zoeken iig en laat ons weten of je het gevonden kunt krijgen. :D