GS300 opties uitbreiden

Blademanrs

Nieuw hier
11 jun 2015
3
0
0
Hoi Allemaal,

Ben nieuw op dit forum. Bezit momenteel een BMW 525i en ben op zoek naar iets anders. Nu liep ik toevallig tegen een Lexus GS300 aan uit 2006 waarvan het plaatje qua prijs, bouwjaar en km-stand en onderhoud klopt, maar mist in mijn ogen wat opties die ik toch graag zou willen hebben.

* Zo heeft deze auto geen parkeersensoren. Zijn deze achteraf makkelijk, maar ook origineel, in te bouwen? Schade zou jammer zijn.

* Ook heeft de auto geen stoelverwarming/koeling. Zijn deze opties ook achteraf relatief gemakkelijk origineel in te bouwen?

* Er zit helaas ook geen memory-functie op deze stoelen, ook hier de vraag of dit in te bouwen is?

* Is de navigatie makkelijk te updaten qua kaartmateriaal?

Het lijkt zo net of het plaatje toch niet klopt, maar wil gewoon weten of ik het plaatje als ik de auto eventueel koop 100% naar wens te maken is :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 

Blademanrs

Nieuw hier
11 jun 2015
3
0
0
Prachtig exemplaar, maar ben toch op zoek naar de nieuwere generatie (afhankelijk van de prijs tussen 2006 en 2009). Mijn huidige 5-serie is uit 2002 met 154.xxx op de teller, dus bij de opvolger is het zeker de wens dat deze jonger, minder km's en meer opties heeft. :oops:
 

Rajeev

Nieuw hier
21 jul 2015
1
0
0
Late reactie t.o.v. je laatste post maar de parkeersensoren zijn denk ik wel origineel in te bouwen, origineel houdt wel in dat het dan bij een Lexus dealer zal moeten gebeuren. Dit zal dan wel prijzig zijn, maar dan zijn ze wel origineel. Tweede punt schat ik de kans klein in dat je ze in kunt bouwen, het is zeker niet makkelijk om stoelverwarming/verkoeling in te bouwen. Sterker nog ik gok dat je dan een geheel nieuwe stoel met ingebouwde stoelverwarming/verkoeling zult moeten aanschaffen. Memory functie zou ik echt niet weten, verbaast me wel dat het niet standaard zit op een GS, of is het een Business uitvoering? Navigatie is makkelijk te updaten, kun je gewoon bij de dealer doen.

Succes!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hoi Allemaal,

Ben nieuw op dit forum. Bezit momenteel een BMW 525i en ben op zoek naar iets anders. Nu liep ik toevallig tegen een Lexus GS300 aan uit 2006 waarvan het plaatje qua prijs, bouwjaar en km-stand en onderhoud klopt, maar mist in mijn ogen wat opties die ik toch graag zou willen hebben.

* Zo heeft deze auto geen parkeersensoren. Zijn deze achteraf makkelijk, maar ook origineel, in te bouwen? Schade zou jammer zijn.

* Ook heeft de auto geen stoelverwarming/koeling. Zijn deze opties ook achteraf relatief gemakkelijk origineel in te bouwen?

* Er zit helaas ook geen memory-functie op deze stoelen, ook hier de vraag of dit in te bouwen is?

* Is de navigatie makkelijk te updaten qua kaartmateriaal?

Het lijkt zo net of het plaatje toch niet klopt, maar wil gewoon weten of ik het plaatje als ik de auto eventueel koop 100% naar wens te maken is :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!



Parkeersensoren zijn makkelijk in te bouwen, ik zou hier niet eens originele voor nemen, tenzij dat echt een must is (10x de prijs) 35 euro vs 350 euro

Stoelverwarming en koeling zijn in te bouwen, maar dan moet je alles vervangen wat nog duurder maakt dan wat je voor de auto betaal.

Memory functie is veelal nog lastiger in te bouwen aangezien hier nog meer aangepast moet worden (denk hierbij aan bv stuurkolom)

Navigatie is up te daten via de dealer... dit kun je wel navragen.

Om eerlijk te zijn als deze opties belangrijk zijn voor je dan zou ik zoeken anar een andere. Achteraf iets inbouwen kost je klauwen met geld....
 

G.Jan

Hoort erbij
3 nov 2015
34
9
0
Inderdaad "achteraf inbouwen" is bijna altijd een financi?le aderlating van jewelste.
Een electrische schuifdak kost af fabriek in de GS ? 1500 en
inbouw achteraf, met felsrand zodat het er netjes uitziet, ? 2875.
Maar het is een bewuste keuze dus ik mekker niet. Dit alleen om aan te geven wat het prijsverschil kan zijn.
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
336
1
178
43
mocht je achteraf stoelkoeling en verwarming in willen bouwen, ik heb net een complete sloop gs binnen gehad met grijs leder en zwart hout
misschien een optie