GS430 boenkt vanachter.

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
Goeiedag,
als ik de auto op de snelweg op de motor laat afremmen en dan vlot weer gas geef is er een duidelijk "boenk" hoor- en voelbaar vanuit de achterkant,geef ik langzaam gas geen last.
zit duidelijk in de aandrijving dus,moet ik me veel zorgen maken of iets van ophangrubbers o.i.d?

gr. Duncan
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Zou ook in de aandrijfas of tussen lager kunnen zitten. Ik hoop ook voor je dat het de rubbers zijn. De rest van de opties kan aardig in de papieren lopen....
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
KWP zei:
Zou ook in de aandrijfas of tussen lager kunnen zitten. Ik hoop ook voor je dat het de rubbers zijn. De rest van de opties kan aardig in de papieren lopen....

Maar dit zou eigenlijk ook weer een kleine trilling moeten geven, en bij acc. voelbaar moeten zijn.
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
Nathanael zei:
KWP zei:
Zou ook in de aandrijfas of tussen lager kunnen zitten. Ik hoop ook voor je dat het de rubbers zijn. De rest van de opties kan aardig in de papieren lopen....

Maar dit zou eigenlijk ook weer een kleine trilling moeten geven, en bij acc. voelbaar moeten zijn.

accellereren gaat gewoon soepel verders zonder trillingen of narigheid.
als het een rubber is wordt het uiteraard vervangen maar ga er nu geen vermogen aan uitgeven,valt prima en 'boenkloos' mee te rijden als je in begin maar beetje geleidelijk gas geeft. :p
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Heb ik zelf ook, ik vind het wel meevallen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij jou is.
Bij mij is het wel het differentieel.
 

vierdertig

Hoort erbij
23 mrt 2012
81
0
0
Nathanael zei:
Heb ik zelf ook, ik vind het wel meevallen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij jou is.
Bij mij is het wel het differentieel.

Hoe kun je met zekerheid zeggen dat het het diff. is? kun je dat op 1of andere manier testen?