GS430 opfrissen

KevinK

Nieuw hier
9 feb 2016
16
0
0
Nu de GS430 een aantal maanden in bezit te hebben toch een aantal dingen niet met rust kunnen laten..

Ten eerste hoorde ik de heerlijke V8 veel te weinig! Dit opgelost met een INJEN intake besteld bij Suprasport.
Enorm goed geholpen en netjes geleverd. Klinkt nu heerlijk bij een flinke acceleratie en is nog steeds heerlijk stil bij gewoon rijden.:thumbsup:


Verder de stadslichten vervangen met LED versies, past beter bij het Xenon.


Kort geleden de auto getrakteerd op nieuw rubber en gelijk maar voor een maat groter gegaan, BBS CS in 18 inch met 235/40/18 Conti Sportcontact 5.
Heerlijke banden moet ik zeggen en ik ben er niet op achteruit gegaan in comfort, niet merkbaar in ieder geval.
Auto zou alleen nog wat mogen zakken. Eibach?
En ik MOET iets doen aan die lullige sierstukken aan de dempers, vullen de uitsparing totaal niet EN je ziet het pijpje zitten..:eek:

Iemand nog tips?

Verder nog steeds DIK tevreden met de auto!!!! Veel complimenten van jong en oud en blijft een zeldzaamheid.
 
Laatst bewerkt:

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Je kan 2 andere eind tipjes laten lassen aan je orginele demper. Zijn genoeg bedrijven die dat doen.
 

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Nette gs430 man. En ik had dan gewoon voor 2 andere eind dempers gegaan. Vind dat geklooi met sierstukjes net niet voor zo`n mooie auto.
 

KevinK

Nieuw hier
9 feb 2016
16
0
0
het is Eibach geworden. Man dat was wel even zoeken.
Veel aanbieders maar geen van hen had deze kit daadwerkelijk op voorraad, en Eibach produceert deze niet meer sinds 2012....
Gelukkig nog het laatste setje kunnen scoren bij een bedrijf en ligt nu mooi bij mij thuis :)

Nu wachten op setje KYB schokdempers, kan deze beter gelijk mee vervangen.
Versleten dempers en nieuwe veren is ook zo wat :p
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
het is Eibach geworden. Man dat was wel even zoeken.
Veel aanbieders maar geen van hen had deze kit daadwerkelijk op voorraad, en Eibach produceert deze niet meer sinds 2012....
Gelukkig nog het laatste setje kunnen scoren bij een bedrijf en ligt nu mooi bij mij thuis :)

Nu wachten op setje KYB schokdempers, kan deze beter gelijk mee vervangen.
Versleten dempers en nieuwe veren is ook zo wat :p

Wanneer komen ze eronder ? :)