GS450h drive event

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Vandaag de GS F-sport gereden en ik ben echt verkocht aan deze auto. De verschillende safety features in werking gezien, gekeken naar wat mooier is, wijnrood interieur of gewoon zwart. Mijn lichte voorkeur gaat toch naar zwart/zwart combinatie. Die nightview is toch wel een hele mooie optie! Zeker op lange afstanden.

Veels te lang gebleven natuurlijk, nog gezellig met Ferrie en Tim gesproken. En natuurlijk vele andere bekenden (Natalie, Roel, Andr?). Ook Geordy Bloem voor het eerst ontmoet. En niet te vergeten, dhr. van Dorst himself :)

Micdee, Alan en Jeroen waren er ook bij. Volgens mij hebben ze het wel naar hun zin gehad.

Al met al, een hele fijne dag, bedankt Lexus!
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
@hube dat wordt dus snel ( en veel ) sparen , voordat de auto aan jou verkocht is!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, goedkoop is hij niet, maar t.o.v. zijn competitie valt het wel mee. Maar hij is echt heel erg mooi!

De mijne staat nu op 55.000 BE!
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi Hube,

leuk dat enthousiasme. Heb bij ander artikel al gevraagd om je emning. Die is duidelijk. Overigens is zo'n auto, de gs 450h f-sport met enkele toeters en bellen toch al snel 85.000 euri. :mrgreen:
Zelf vindt ik de combinatie zwart/ speciale kleur rood of nieuwe kleur grijs met speciale kleur rood helemaal te gek. En nou maar sparen,,, zucht :(

Johan
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
johanm zei:
Hoi Hube,

leuk dat enthousiasme. Heb bij ander artikel al gevraagd om je emning. Die is duidelijk. Overigens is zo'n auto, de gs 450h f-sport met enkele toeters en bellen toch al snel 85.000 euri. :mrgreen:
Zelf vindt ik de combinatie zwart/ speciale kleur rood of nieuwe kleur grijs met speciale kleur rood helemaal te gek. En nou maar sparen,,, zucht :(

Johan

Ja, Hoewel ik hem nu in het grijs mee heb en deze ook niet tegen valt.

Maar inderdaad, sparen of een jonge tweede hands straks kopen. Ik maak mij niet heel erg druk om de kleur, zolang hij maar zwart is :p Nee hoor, wit of deze grijze kleur zijn ook wel ok. Interieurkleur wijnrood viel mij op de introductie wat tegen. Mijn voorkeur gaat naar zwart.

Deze heeft een bruin lederen interieur. Het is niet lelijk, maar maakt hem in mijn ogen wat oudbollig. De velgen helpen ook niet echt (zie foto ander topic), maar maken de 20% bijtelling mogelijk. Dus hun nut hebben ze wel.

Afwerking is gewoon goed.

@ Rahdjeev; Ik weet wat je bedoeld!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nog een video van iemand op het drive event met de GS
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Na weken wachten was het zo ver: Ik mocht het hele weekend een GS 450h President rijden. Woorden schieten te kort! :O De kwaliteit van het rijplezier is geweldig. Ik heb dan ook honderden kilometers samen met mijn vrouw genoten. Eindconclusie: Eigenlijk moet het deze worden, maar dan wel in de f-sport uitvoering. Ik houdt meer van de stuggere vering en het sportievere karakter. Maar verkocht ben ik zeker. Eindresultaat: mijn auto gaat weg en ik ga op jacht.......................................... Er worden al enkele jonge modellen aangeboden, nog iets langer wachten en dan................ :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Yup, nog even de nieuwe IS afwachten en dan de beslissing maken. 4 cilinder motor komt er geloof ik niet in. Maar het ziet er naar uit dat er inderdaad een IS300h gaat komen. Welke qua performance niet veel gaat verschillen met de IS250.... zucht. Had ook liever een IS400h of 350h gehoopt. Maar wie weet, tijd brengt raad. Lexus heeft ons vaker verrast :)