Hallo allemaal 👋

Matijs

Nieuw hier
12 jan 2016
2
0
0
Ik ben matijs en ben nieuw op dit forum!
Ik heb mijn lexus is 200 nu al voor ongeveer 2 jaar en al aardig wat aan gedaan. Nu ben ik op zoek naar een sport uitlaat, iemand hier tips waar ik dat het best kan kopen of iemand hier die ze zelf verkoopt? Hier een foto van mijn trots

Bijlagen

• photo4813.jpg
    photo4813.jpg
    305,7 KB · Weergaven: 54
Welkom Matijs. Auto zit er goed uit! Zoek je originele sportuitlaat, oftewel van huisleverancier zoals TRD of wil je er een laten maken??

Welkom Mathijs,

Ik heb zelf een Tanabe en die bevalt prima.
Mooi donker diep geluid en niet zo hard dat het iriteert

Welkom, mooie voorkant en mooie velgen. Voor nog iets rustiger, maar luid genoeg, denk ook aan Megane uitlaat. Als je van wat iets luider houdt en wat meer budget hebt (was 800 toch Marcel?), dan Tanabe goede keus.

Yup. Maar is bij Megane ook. Die is eigenlijk voor sedan, maar paste perfect op m'n SC. Afzagen kan wel bij de sedan, steekt anders behoorlijk uit. Weer niet of dat bij Tanabe einddemper kan? Overigens zijn er nog genoeg andere merken.

Laatst bewerkt:
http://forum.lexusforum.nl/forum/lexusforum/projecten/2293-phaebo-is200-supercharged/page20

Phaebo heeft wat beschreven over de megan catback
[TABLE="cellpadding: 0, cellspacing: 0"]
[TR]
[TD="width: 1"]

[/TD]
[TD="align: center"]Lexus IS200/300 Megan Racing NA Catback System[/TD]
[TD="width: 1"]

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Estimated Delivery Time: In transit to us.
Showoff Prijs: ?555,00

showoff geeft je forum korting , scheelt zo een 300 euro waar je vast en zeker andere leuke dingen van kunt doen

ze verkopen ook een losse demper voor 365,00

en volgens Lacor minder luid dan die (veel te) dure Tanabe
als ie er net onder zit is het wel leuk hoor maar als dat gebrom irritant wordt heb je 879 euro weg gegooid

Geluid blijft natuurlijk smaakgebonden. Heb voor aanschaf van de Megane met de zwarte SC van redbaron gereden, die had de Megan met tussenpijp, vond dat iets te luid. De demper alleen zorgt voor een mooi en toch beschaafd geluid, zonder silencer that is. Met silencer heel beschaafd brommetje. Het is raadzaam om een proefrit te maken om te beoordelen of je het prima vindt of het je niet luid genoeg kan :)

Kan zijn, hoeft niet. Wellicht zijn eigenaren op het forum hier bereid iemand mee te laten rijden? Ieder zijn keus, maar ik vond dat geen probleem. Juist leuk om iemand het te laten ervaren en zo tot een gedegen keus te laten komen. Youtube filmpjes doen niet altijd recht aan het geluid.