Hallo allemaal....

BobWKL02

Nieuw hier
31 mei 2015
2
0
0
Hoi ik ben Bob en heb zins begin december vorig jaar een RHD IS200. Het is een RHD omdat ik op dat moment in engeland woonde en niet van plan was om terug naar nederland te komen. Maarja soms loop het toch iets anders dan we willen. Nu dus weer terug in nederland. Heb besloten om de auto te houden. Moet alleen nog even op nederlands kenteken. Heb op het moment nog niet echt foto's van de wagen. Maar het is een standaard 2002 1co IS200 SE met beige interieur. Meeste mensen kunnen er wel een voorstelling van maken denk ik. :D

261c3z7.jpg


15zfvkm.jpg
 
Welkom Bob! En de auto bevalt je dermate dat je hem gewoon meeneemt. It's a Lexus.
 
welkom Bob , op kenteken zetten zal vast mee vallen
je hebt op de eerste foto een velg voor je oem velgen staan , komen die eronder?
 
Oh ja ben er ook helemaal niet bang voor dat het op kenteken zetten niet goed komt. :D
Ja ik heb een setje super advans sa3r's kunnen scoren, is de bedoeling dat die er onder komen. Mits ze passen.
 
Welkom en invoeren zal geen probleem zijn, kan zelf bijna kosteloos als "verhuisgoed"

Enkel de combinatie van kaartjesautomaten en je stuur aan de "verkeerde kant" lijkt mij wel apart om te doen :grin:
 
Welkom Bob. Weer eens wat anders een Lexus met RHD. Zijn er die meer in Nederland? Enneh Bob, kom je ook naar onze meeting volgende week zaterdag:p
 
Een mede RHD'er! welkom, mijne staat overigens te koop, mocht je nog iemand weten die een mooie wil en het rechts rijden niet erg vinden.. :P