Hallo allemaal!

am2010

Nieuw hier
4 aug 2011
10
0
0
Hallo!

Ik ben Arjan en kom uit de buurt van Rotterdam.
Sinds ruim een week ben ik de trotse eigenaar van een witte CT.

Ik volg de Lexus community al vanaf medio februari, het moment dat ik de auto besteld heb.
Dankzij jullie posts kon ik goed volgen hoe de levertijden zich ontwikkelden, wist ik recentelijk het probleem op te lossen van de niet afspeelbare mp3's (albumart verwijderen) en ben ik nog veel meer interessante posts tegen gekomen. Dank daarvoor!

Nu wordt het tijd om actief deel te nemen op het forum in de hoop dat ik anderen ook een beetje kan helpen!

Groet,
Arjan

Allereerst welkom hier!

Ben benieuwd hoe de CT bevalt, wat reed je hiervoor?

Grts,

Mike

Dankjewel!

Hij bevalt uitstekend;)
Ik reed wel heel wat anders hiervoor nl. een WRX. Totaal niet te vergelijken, het was een beul van een auto maar erg spartaans. Nu ben ik omgeven met luxe en het rijdt heerlijk.

Je moet idd dan wat seconden inleveren op de 0-100, maar comfortabel rijden heeft ook zijn charme. Sinds de lexus heb ik veel minder bekeuringen ontvangen (Dat geldt natuurlijk niet voor al die gefinetunede IS200 bolides alhier) :P

Dank allemaal! Ja, klopt ik moest inderdaad wel even wennen (met invoegen), maar echt: de voordelen zijn vele malen groter dan de nadelen. En je kunt ook niet altijd met 'vleugels' blijven rondrijden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Je bent natuurlijk zo jong als je je voelt;)

Ik geloof zeker dat het bekeuringen scheelt al vrees ik dat ik vanmorgen mijn eerste te pakken heb gehad op de A20 @130 km/u waar je 120 mocht, dus het valt hopelijk mee.

Groet!

am2010 zei:
Dank allemaal! Ja, klopt ik moest inderdaad wel even wennen (met invoegen), maar echt: de voordelen zijn vele malen groter dan de nadelen. En je kunt ook niet altijd met 'vleugels' blijven rondrijden, maar dat is mijn persoonlijke mening. Je bent natuurlijk zo jong als je je voelt;)

Ik geloof zeker dat het bekeuringen scheelt al vrees ik dat ik vanmorgen mijn eerste te pakken heb gehad op de A20 @130 km/u waar je 120 mocht, dus het valt hopelijk mee.

Groet!

Ik denk niet dat je een bon heb gescoord. Een teller in een auto wijkt bijna altijd 10% af. Rij je 130 op de teller,
-10% = 13 kom je op 117, dan gaan er nog een paar km's af ivm wettelijke correctie. Deze afwijking van de teller is uiteraard afhankelijk van het feit of dat je originele wieldiameters heb.

gr. koen

@KWP: Thanx, ik hoop het, even afwachten maar:) Ik heb gelukkig de originele velgen en banden (17").