Hallo Allemaal

jzwikstra

Nieuw hier
5 jan 2012
8
0
0
Hallo Allemaal,

ik ben jelle, ik kom uit Spijkenisse en ben 25jaar.
ik heb me hier aangemeld omdat ik een IS200 wil gaan kopen :) en dat gebeurt hopelijk zaterdag.
ik heb al een aantal leuke auto's gehad maar ik was nu toch wel toe aan wat luxe en comfort.
momenteel heb ik 2 peugeot 205gti's, 1 standaard en 1 met een 1900 16v :D

Bijlagen

• Foto-205GTI.jpg
    Foto-205GTI.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 64
Welkom op Het Lexus Forum, hoop voor je dat de Lexus word die jij wilt. Succes iig. En alvast veel plezier met de IS.

bedankt,

de 205jes zijn leuk,de 16v gaat plaats maken voor de IS :).
de groene blijf erbij voor de hobby en daar komen ook weer wat motorische mods op :D

jzwikstra zei:
.....
momenteel heb ik 2 peugeot 205gti's, 1 standaard en 1 met een 1900 16v :D

Leuke bakkies die 205 jes... Heb ik er ook nog een aantal van gehad:

205 1.6GTI, 1.9GTI, 1.9GTI op gas, en een Gutmann getuned Mi16 (motor uit de 405, welke jij volgens mij er ook in hebt nu)
Hmmmm, je zou eens op zoek moeten gaan naar die paar turbo motoren welke er zijn van de 205....

Mi16 (motor uit de 405, welke jij volgens mij er ook in hebt nu)
yep die zit er nu in, een heerlijk blok en supersnel.

Hmmmm, je zou eens op zoek moeten gaan naar die paar turbo motoren welke er zijn van de 205....
een turbo motor is leuk maar je moet heel veel aanpassen, een vriend van me heeft een 2.0turbo uit een XM op 1.2bar (220pk) maar daar hebben we heel veel onderhoud aan. ik ga gewoon weer een 16v bouwen alleen dit keer een 2.0 16v uit een 306gti.

maar eerst ga ik een IS200 kopen en daar wat geld aan spenderen :)

van het weekend bij een is wezen kijken, man wat een drama.
op de foto's was hij best redelijk en volgens de verkoper had hij geen schades en roest.
na in rondje rond de auto had ik het gelijk al gezien, vol met parkeer schades en een plekje roest, het is dus helaas niks geworden.

@KWP, de is blijf de originele kleur :)

Welkom hier!!! en erg jammer idd, maar verkopers moet je niet altijd geloven he! :) zelf checken is altijd beste!

Probeer er de tijd voor te nemen en dan kom je wel een leuke tegen!

Sinds Gisteren ben ik ook Lexus eigenaar :)

ik heb een donkergrijze IS200 Sport gekocht :D en man wat rijd dat heerlijk, ik kwam gewoon uitgerust thuis na een rit van 220km :)

ik zal van de week even foto's maken als hij is gewassen.

KWP zei:
toch manta groen maken haha
hahahaha, de kleur ga ik niet verderen :)

voorlopig hou ik hem standaard, maar ik ken mezelf :D dus er zullen wel wat upgrades komen :)
maar wat weet ik nog niet.

van de week eerst ff spullen bestellen om hem een beurt tegeven.

zo eindelijk even wat tijd gevonden om een foto temaken van mijn nieuwe aanwinst :)

Bijlagen

• 11032012213 small.jpg
    11032012213 small.jpg
    486,5 KB · Weergaven: 53