Hallo!

LUV2XLR8

Nieuw hier
9 mei 2011
19
0
0
Hallo Lexus forummers!

Mijn nickname LUV2XLR8 heb ik nog uit m'n MINI tijd, want ook daar zat ik bijna dagelijks op het forum (www.newminiclub.nl) in het dagelijks leven luister ik soms naar de naam Marco...

Ook ik heb me uiteindelijk hier geregistreerd, want ik vind hier veel nuttige informatie omtrent de CT200h.
Dit zou de opvolger kunnen worden van mijn huidige lease auto, een SEAT Altea XL 1.4TSI Businessline High.

Na een proefrit was ik, maar ook m'n vrouw (ook erg belangrijk), overtuigd van deze opvolger. De meeste kritiek in de media vind ik zwaar overdreven (vb. loeien van de motor) echter qua bagageruimte is het wel wat behelpen. Qua wegligging heeft de CT wel wat weg van mijn MINI Cooper (2005) die ik voor de SEAT had...heerlijke auto was dat! Ook heeft de CT geweldige stoelen en een lekker dik met leer bekleed stuur. Dat is in een Polo BM wel even wat anders :) .

De SEAT moet (helaas) nog tot 31 augustus 2012 blijven, maar ik ben volgens mij nog redelijk op tijd, omdat de levertijden op dit moment dramatisch zijn. Mij werd verteld dat de productie voor 2011 al uitverkocht is. Derhalve heb ik al een lijntje uitstaan met de lease mij over de levertijd en wanneer te bestellen.

Enkele facts ;-)

Getrouwd sinds 15 mei 2009 met Martine;
Franse bulldog Bickel;
QHSE Manager bij een groothandel in PBM's en producent van brandvertragende kleding;
Autogek!

Vragen? Stel ze gerust!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom! De CT is denk ik een mooie opvolger van de Seat. En net iets luxer. Ik zou zeggen ga eens een paar dealers af om te kijken naar de verschillende combinaties. Kleurcombinaties moet je gewoon in het echt zien.

Tip: Bij Auto Smeeing in Soest staan 3 CT200h beneden in de showroom. Kijk daar ook eens, hoewel ik daar persoonlijk niet zou kopen. Levertijd staat geloof ik nu op zo'n 10 maanden, dus je bent er bijtijds bij :)
 

LUV2XLR8

Nieuw hier
9 mei 2011
19
0
0
Qua kleurstelling zijn we er al uit :D

White Pearl met Panther Black bekleding...

En eigenlijk qua model en opties ook al...

Business Line Pro
LED koplampen
HDD navigatiesysteem
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hoi Marco, welkom! :hi:

Ik rijd noodgedwongen ook nog even Seat, maar ik heb in februari j.l. al de CT besteld. Het is niet "ietsje" luxer, het is een verschil als dag en nacht! Ik hoop dat je er voor gaat kiezen, dan kunnen we elkaar nog eens op een meeting de hand schudden, en elkaars luxe koe bewonderen! ;)
 

LUV2XLR8

Nieuw hier
9 mei 2011
19
0
0
Ik hou de levertijden in de peiling, leasemij ondersteund hier ook in... ;)

Ook de CEO & CFO (broers) zijn al op de hoogte van mijn gewenste opvolger van de SEAT Altea XL...
Voorbereiding is alles! Past ook mooi als pilot in ons ISO 14001 milieu management systeem (is maar net hoe het uitkomt) :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
WElkom!! :p hoop dat je veel plezier hebt met je auto en het forum