Hard plastic paneel aan rechter knie.

TTS

Hoort erbij
26 dec 2023
53
28
18
We rijden nu een paar maanden in de IS, en ik kan volmondig zeggen dat het een heerlijke auto is !

Een klein dingetje vind ik het harde paneeltje waar je rechterknie tegenaan ligt.
Met korte ritten geen punt, maar na 150 km begint het te irriteren.
Ik dacht dat ik ergens op een video zacht beklede paneeltjes had gezien. Is dit bij een andere uitvoering/bouwjaar wel standaard ?

Eerlijk is eerlijk: als dit het enige is waar een mens over kan vallen in een auto, is het toch wel dik voor elkaar, hè :)
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
377
247
43
Zijn de luxere versies standaard mee uitgerust. F-Sport, Luxury Line..

Eventueel kun je ze wel bestellen: 55436-53020-C0 en 55435-53020-C0

Kwestie van losklikken en de nieuwe vastklikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n, Bobusa en TTS

TTS

Hoort erbij
26 dec 2023
53
28
18
Top !!!
Thanks !

Even gecheckt, wel 211 euro per stuk …
Ik denk dat ik ze laat bekleden, dat moet voor de helft ook makkelijk kunnen.
 
Laatst bewerkt:

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
932
1
558
93
Je kunt ook een poging wagen via de Onderdelenlijn.nl. Ik zie een aantal sloopauto's erop staan uitgevoerd als F-Sport bijvoorbeeld. Kan nog wel eens goedkoper zijn dan laten bekleden. Als ik het me goed herinner heb je een pre-facelift. Ik zie er 2 die daaraan lijken te voldoen. De facelift heeft namelijk grotere panelen. Maar ook daar zag ik er wat van staan die het mogelijk kunnen hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: TTS

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
377
247
43
Mooiste is mazzel hebben via Onderdelenlijn inderdaad, anders uit Japan halen. Scheelt je meer dan de helft tov. hier. ;-)

Let trouwens wel op die C0 code of op de foto's, je hebt ze namelijk met verschillende kleuren stiksels.
 

TTS

Hoort erbij
26 dec 2023
53
28
18
Thanks voor de hulp, mensen !
Ik heb hem even ingevuld op de onderdelenlijn. Ben benieuwd !
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
932
1
558
93
Ik heb wisselende ervaringen met een formulier invullen. Je kunt ook zoeken op schade auto’s en dan kun je zien welke onderdelen van die auto aangeboden worden. Ik zag er gisteren een of twee die mogelijk die panelen hebben, dan zou je dat bedrijf ook kunnen bellen. Die bedrijven hebben soms verschillende werkwijzen, er zitten er wat tussen die actief een medewerker op “online verkoop” hebben zitten en dat helemaal afhandelt. Sommigen hebben de nadruk meer liggen op inname, foto’s maken en de boel op de schap leggen en iemand meld zich wel een keer.
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
377
247
43
Wat ik persoonlijk nog weleens doe, is Van Deijne even een fotootje en beschrijving mailen van wat ik zoek.
Ze hebben soms meer auto's staan of nog 't eaa. liggen, wat (nog) niet online staat.

info@deijne.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: TTS