HeHe eindelijk weer dooi ,plus fotos'schade

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
zo de rotzooi is hier dan ook eindelijk weer weg :hi: , direkt maar van de situatie gebruik maken en Leksie wassen :D
08012011326.jpg
ut blijft gewoon een lekkere bak
wat ook weer na voren kwam was de schade van paar weken geleden :photo:
CIMG7489.jpg
minderrr dus ,
CIMG7490.jpg

ik heb tevens geprobeerd van de offset een foto te maken miskien dat de kenners onder jullie daar nog tips over hebben of dat het juist mooi lijkt lijkt wel of de achterwielen een beetje scheef onder de auto staan breed uitlopend
CIMG7494.jpg

CIMG7493.jpg

Groeten Joop
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Zonde van de schade, maar het is gelukkig wel probleemloos te herstellen :D
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
had erger verwacht na jou schademelding, dit valt gelukkig mee.
welke spuiter ga je mee in zee?
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
kijk da zegguh ze nou allemaal :D , nee maar goed ik wou ermee naar gerhardus bruinenberg , maar die is niet schadegarant of zoiets tog loop ik al een jaar of tien bij hun , en dennis zegt dat hij de eigen risico dan wel voor zijn rekening neemt , aan de andere Kant is JP wel schadegarant , maar ben laatst bij hun geweest maar geen spuitcabine kunnen ontdekken , wil er van de week ff langs om te vragen wie er dan voor JP(toyota, Lexus dealer) spuit als dat BOSING is dan ga ik naar Bruinenberg kzal dan ook ff vragen of ze mijn dak mee willen nemen , vind zo'n Zwart dak wel heel erg mooi eigenlijk, maar eerst de schade klaar en dan kijken of het er aan zit of niet groeten Joop
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Joop mooie schade,

zal je ff opfokken :X


daar zijn bumpers toch voor!! wist niet dat ze zo slapjes waren bij de IS200.

maar eeeeh veel su6 met het oplossen, het blijft altijd zonde schadde aan je auto.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
dank je man voor je peptalk ik zie het veel zonniger nu :D
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Joop zei:
kijk da zegguh ze nou allemaal :D , nee maar goed ik wou ermee naar gerhardus bruinenberg , maar die is niet schadegarant of zoiets tog loop ik al een jaar of tien bij hun , en dennis zegt dat hij de eigen risico dan wel voor zijn rekening neemt , aan de andere Kant is JP wel schadegarant , maar ben laatst bij hun geweest maar geen spuitcabine kunnen ontdekken , wil er van de week ff langs om te vragen wie er dan voor JP(toyota, Lexus dealer) spuit als dat BOSING is dan ga ik naar Bruinenberg kzal dan ook ff vragen of ze mijn dak mee willen nemen , vind zo'n Zwart dak wel heel erg mooi eigenlijk, maar eerst de schade klaar en dan kijken of het er aan zit of niet groeten Joop

Laat je niet kisten door CT20 :D

Heb zelf geen ervaring op gebied van schadeherstel met JP, weet wel dat er in Haaksbergen een goeie spuiter zit, Benno Bellers genaamd. Heeft mijn spatbord linksachter keurig gespoten, en je kunt nog op een "prettige manier" een deal met hem maken, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ik zit Joop alleen te stangen,

het is en blijft een soort straattegel op je maaggevoel, ik zou ook een kutgevoel hebben zo simpel is dat met autoliefhebbers, zelfs al zou je een eend hebben dan zou je hetzelfde gevoel hebben asl autoliefhebber.
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
ct200H zei:
Ik zit Joop alleen te stangen,

het is en blijft een soort straattegel op je maaggevoel, ik zou ook een kutgevoel hebben zo simpel is dat met autoliefhebbers, zelfs al zou je een eend hebben dan zou je hetzelfde gevoel hebben asl autoliefhebber.



:hi: Dat had ik er wel uit begrepen dat het een geintje was. Moet ook kunnen toch?
Maar het blijft inderdaad kut met peren als het jou overkomt, vandaar mijn poging tot hart onder de riem voor Joop.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
dank je jongens ben vanmiddag naar jp geweest schade ligt rond de 1300,00, is tog nog aardig wat he , moet hem volgende week maandag brengen en hij is denk ik vrijdags weer zeker klaar, dakje spuiten zit er niet in omdat de verzekeringboeren de schade boys flink de strop om de hals leggen ze zeggen dat staat er voor demontage en montage en dat staat er voor klein materiaal en dat voor spuiten , jammer jammer weer vroegah was dat wel beter :D trouwens Fawaba ik heb een compleet set led achterlichten gezien voor jou Lexus ziet er errug vet uit als je er van houd tenminste http://link.marktplaats.nl/409594889 :hi:
 

Bijlagen

  • IMG_0269 test.jpg
    IMG_0269 test.jpg
    462,4 KB · Weergaven: 32

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Joop,

die achterlichten zijn voor een LS430. En die gast die ze verkoopt heeft ze een jaar geleden bij mij gekocht voor beduidend minder, wat een kneus.

Had ook een set wielen voor die lullo geregeld, heeft hij nooit opgehaald. laat hem lekker afbranden.

En de naam waaronder hij aanbied... ene Merel heeft ook eens op een andere set velgen gereageerd van mij, ik zou ze dan 30 dagen even apart houden, want mevrouw (of is het meneer??) was heel erg ge?ntereseerd. Wou ook aanbetaling en dergelijke doen, blabla... nooit meer wat van gehoord na ??n mail. Kansloos dat soort. die moeten maar snel ??n of ander frans hok gaan rijden

Zo, dat is er ook weer uit :X

Nu weer on topic :mrgreen:

Schade is altijd verrot duur, maar ze bezuinigen dan ook nergens op. had er van de week eentje aan de telefoon, daar brak mijn klomp helemaal van (30K schade)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
30 K in euro's ????? :p soooo heeee Hammmmssssttttteeeerrrreeeennnnnn!!!!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
shit had ik niet gezien , kon ik ook niet weten wist alleen nog iets van een 430 ,dat had ik dan wel weer goei, wat een ploddenvolk dat ze je dan laten zitten zeg met da spul hopelijk heb je iemand anders egt blij kenne maken met de velgen tjah die schade 30k pfewww dan blijft het niet alleen bij een bumper en een achterlicht , maar het zal me benieuwen wat mun leenauto word kzalder wel een paar piccas van schieten als het de moeite waard is tenminste, even voor de lexus rijders uit de buurt van enschede JP heeft in Oldenzaal een schade bedrijf overgenomen en daar worden alle schades gerepareerd, is de eerste x voor mij dat hij daar gerepareerd word , ik zal jullie op de hoogte houden voor de afwikkeling hiervan en wat mijn bevindingen daarvan zijn :mrgreen:
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Bedankt voor de tip van die lampjes, jammer dat ze voor een LS zijn. Zelf ben ik niet zo?n enorme voorstander van het pimpen van een GS of LS. Vind ze van huis uit al erg stijlvol. Met een stel goeie velgen ben je al een heel eind imo. Maar suggesties zijn altijd welkom. Wel gaaf om te zien trouwens hoe sommigen op dit forum hun auto hebben verfraaid.

Wat ik nog wel een keer zou willen is een nieuwe set velgen voor de zomerbanden. Zoiets als waar Hube zijn winterbanden op heeft lijkt me erg gaaf onder een GS. En dan gaat mijn huidige set (zie foto) op marktplaats o.i.d.

Nog een algemene vraag: De originele velgen van mijn auto waar nu de winterbanden op liggen vertonen enige vorm van afbladering. Kreeg ik laatst een tip om die velgen te laten stralen. Zouden ze er weer als nieuw uit moeten zien. Kosten per velg ? 60,-. Heeft iemand hierover nog tips of een goed adresje voor me?

Best wel wreed Joop dat die schade ? 1300,- bedraagt. Dat zie je er zo niet aan af.
 

Bijlagen

  • DSC01366  klein.jpg
    DSC01366 klein.jpg
    59,8 KB · Weergaven: 35

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
nope 17 's ook van marktplaats geplukt compleet met winterrubber 1 seizoen gebruikt 500 ben ook begonnen met schuren van de oem velgen klein stukkie maar gedaan wat een hels karwei is dat zeg
@Fawa GA je ook mee naar de voorjaarsmeeting kenne we samen oprijden :D
tip gebr van der meij stralen en poedercoaten duurste kleur is is dat donkergrijs wat nu zo hip is per velg 90 euro :D
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Joop dank voor de tip, eerst de winter door en dan kijk ik verder . Wat betreft de voorjaarsmeeting, dat lijkt me tof. Iemand moet toch ook dit deel van het land vertegenwoordigen of komen er meer uit de regio? Het is wel een takke eind uit de buurt, maar met een Lex wordt het daardoor des te leuker. :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ben nu bezig met de oem velgen zelf schuren waarschijnlijk polijsten , ff kijken hoe dat gaat zal foto's en zo plaatsten in mijn topic ook ff geknutseld :rulez: