Het verbruik

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Ongelooflijk, wat is zo'n auto zuinig :)
 

Bijlagen

  • photo8327.jpg
    photo8327.jpg
    424,8 KB · Weergaven: 49

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
2600 kilometer, goed te doen maar nu niet met die Corona, elke grensovergang is een hoofdpijn. Inderdaad zoals ik al zei woon ik niet in Nederland, ben er opgegroeid en al heel lang weg, geen behoefte om terug te komen ook daar. Vind Nederlanders wel top, de regering/het regime/het klimaat/de prijzen niet dus vandaar dat ik lekker wegblijf. Ik ga volgend voorjaar wel met Lex jullie kant op.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Mocht een forumlid dit lezen en behoefte hebben aan wijzigen hiervan, ik ben in bezit van Techstream in omgeving Apeldoorn! ;) (wellicht een idee een lijstje op te stellen met mensen die dit kunnen per provincie oid?)

Ik kan het ook hier in Limburg ;) Alleen altijd weer even zoeken hoe het ook weer werkt in die software, je gebruikt het niet dagelijks.

Mijn Amerikaanse IS350 staat inderdaad ingesteld op l/100km. Helaas kan de dagteller/kilometerteller weer niet op kilometers ingesteld worden, net zoals de temperatuur niet van Fahrenheit naar Celsius gezet kan worden.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Ik kan het ook hier in Limburg ;) Alleen altijd weer even zoeken hoe het ook weer werkt in die software, je gebruikt het niet dagelijks.

Mijn Amerikaanse IS350 staat inderdaad ingesteld op l/100km. Helaas kan de dagteller/kilometerteller weer niet op kilometers ingesteld worden, net zoals de temperatuur niet van Fahrenheit naar Celsius gezet kan worden.

Ik heb het sinds gisteren ook voor elkaar gekregen om Techstream aan de praat te krijgen. :D:D
Inmiddels de verbruiksmonitor aangepast van L/100km naar KM/L :thumbsup::thumbsup: en gezorgd dat de ramen open en dicht kunnen met de afstandsbediening :p

Dus in Drenthe kan het ook, maar ik zal eerst nog een paar keer ''oefenen'' voordat ik het bij een ander kapot maak :p
Heeft me wel 3 dagen gekost voordat ik connectie had tussen de computer en de auto..
met dank aan youtube en .... jawel.. ook mijn vrouw heeft me kunnen vertellen wat de laatste stap was die ik nog over het hoofd zag. :giggle:
 

Radegast

Hoort erbij
9 jun 2020
68
11
8
Ik heb het sinds gisteren ook voor elkaar gekregen om Techstream aan de praat te krijgen. :D:D
Inmiddels de verbruiksmonitor aangepast van L/100km naar KM/L :thumbsup::thumbsup: en gezorgd dat de ramen open en dicht kunnen met de afstandsbediening :p

Dus in Drenthe kan het ook, maar ik zal eerst nog een paar keer ''oefenen'' voordat ik het bij een ander kapot maak :p
Heeft me wel 3 dagen gekost voordat ik connectie had tussen de computer en de auto..
met dank aan youtube en .... jawel.. ook mijn vrouw heeft me kunnen vertellen wat de laatste stap was die ik nog over het hoofd zag. :giggle:

:thumbsup:
 

tvkip

Hoort erbij
2 jul 2019
77
35
18
Mijn Amerikaanse IS350 staat inderdaad ingesteld op l/100km. Helaas kan de dagteller/kilometerteller weer niet op kilometers ingesteld worden, net zoals de temperatuur niet van Fahrenheit naar Celsius gezet kan worden.

Klopt! Kan helaas niet.. zou de tellerbak voor gewisseld moeten worden. De mijne staat ook in miles en is mij niet de moeite waard te veranderen. :)