Het werd eens tijd.....

Welkom hier!

Kijk, dat is pas een leuk rijtje auto's! :love:
Daar willen we natuurlijk wel even wat foto's van zien, het zijn per slot van rekening geen alledaagse voitures.

Laatst bewerkt:
Screenshot_20260127_162436_Chrome.jpg

Bijlagen

• 20250827_120629.jpg
    20250827_120629.jpg
    3 MB · Weergaven: 47
  • 20220902_161305.jpg
    20220902_161305.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 47
  • 20220902_201931.jpg
    20220902_201931.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 49
Phoe, zo'n LC is toch echt wel een beauty!

De stap van een LS500h naar een RC300h lijkt me nogal groot. Klinkt als een downgrade. Daar kan een prima reden voor zijn maar ben toch wel een beetje benieuwd. Wil je een tipje van de sluiter oplichten? Hoeft niet, mag :smirk:

• Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken en JacGo
De LC was per ongeluk, had hem eens zien rijden en was gelijk geboeid. Kende de auto niet. Na een bezoek aan Rotterdam dacht, ik stop even op de terugweg bij Lexua Den Haag. Daar stond een groene en was gelijk verliefd. Ik reed op dat moment een AR Guilia. Ik was verkocht, in Breda stond deze rode en na enig rekenwerk de stap gezet. Een pracht van een auto, maar jeetje wat onhandig krap. Heb haar na 1,5 jaar ingeruild voor een MB E cabrio. Met tranen in de ogen omgeruild maar het was te onhandig als daily driver. Na een goed jaar was ik het zat en wilde weer een Lexus de LS won het voor mij van een S klasse en een 7 serie. Geen dag spijt maar sinds 1,5 jaar van werk veranderd en rij nu op mkkn motor naar het werk (hartje Amsterdam) en nu staat ze 6 van de 7 dagen stil. De kosten van zo'n parel zijn me gewoon te hoog. Eigenlijk wilde ik helemaal geen auto meer maar een LS verkopen is een hele klus en de RC is prachtig en maandelijkse lasten de helft. Voor mij een perfecte keuze.

Een coupe is wel meteen een stuk stoerder he. Als mijn jongens (2 en 4) later groot genoeg zijn (uit huis 🤣) wil ik echt wel een coupe.

Hele mooie auto’s. Veel plezier en fijne kilometers toegewenst. Gaaffe bakken!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Lustigson en JacGo