Hi iedereen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Raffi
  • Startdatum Startdatum

Raffi

Nieuw hier
8 aug 2013
4
0
0
Hi forumleden,

Ik heb vorige maand een GS300 uit 1998 aangeschaft. Zit een heerlijke motor in! :D
 
Binnenkort plaats ik wat foto's.
Heeft iemand trouwens ervaring met LPG in een GS300? Een kennis van mij is automonteur en heeft het afgeraden. Ben toch ge?nteresseerd in de mening van forumleden hier.
 
Welkom op 't forum en proficiat met de GS!

Over LPG zijn wisselende ervaringen te lezen, maar het lijkt ook af te hangen van het type installatie en waarbij de kleppen gesmeerd worden. Als je in het zoekveld 'LPG' intypt kom je diverse topics, tips en ervaringen tegen.
 
Welkom hier!
Owja en op gas moet je koken :P
Al moet ik zeggen dat als je een goede installatie erin laat leggen je zo goed als geen verschil met benzine hebt qua rijden!
Verders zijn die 6lijn motoren (2jz) oer strerk! Dus denk dat je makkelijk op gas moet kunne rijde... (mits er niet al 300dkm ofzo op de teller staat)
 
Welkom :hi: Veel plezier op het forum. Wat GPS-10 zegt, er zijn wisselende ervaringen wat gas betreft. Persoonlijk zou ik er geen gasinstallatie in doen.
 
Welkom!


Ik ben geen expert op LPG gebied (ook niet op andere gebieden :P) maar ik kan me herinneren dat er een Lexus rond reed met 8 ton op de teller? Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
 
welkom hier! veel plezier met je GS! en over lpg heeft GPS al genoeg geschreven :)
 
Welkom hier :) over gas zijn inderdad gemengde meningen :) persoonlijk zou ik dat niet zo snel doen.