Hier is jOzh

jOzh

Nieuw hier
28 sep 2011
1
0
0
Hallo mede-Lexus-enthousiastelingen,

Nu ik eindelijk de auto heb besteld waar ik al sinds v??r de introductie dit voorjaar naar aan het kijken ben, leek het me een goed moment om mezelf hier op het forum te registreren en voor te stellen.

Ik ben dus Jos (jOzh voor intimi ;-)) en heb zojuist een witte Lexus CT200H Business Line inclusief navigatiesysteem besteld.

Het gaat om een lease auto, hiervoor heb ik achtereenvolgens een Seat Leon en een Honda Civic Hybrid gereden. Nu rijd ik tijdelijk (tot de CT200H arriveert) in een vorig model Prius. Voldoende ervaring dus met de hybride aandrijflijn, maar niet met de premiumkwaliteit van de Lexus!
Na deze kwaliteit in een proefrit ervaren te hebben was ik om, dit moest mijn volgende leaseauto worden. Uiteraard speelt hierbij mee dat de CT200H nu binnen mijn budget valt door de fiscaal vriendelijke regels.

De bestelling is deze week de deur uit gedaan door de lease maatschappij, een persoonlijk ordernummer heb ik helaas nog niet dus ik kan niet checken wat de verwachte levertermijn zal zijn, maar hoop op ergens in februari (al zal dat wel iets te optimistisch zijn...).

Goed, ik ga eens een rondje maken op het forum :)
Grtz.
Jos
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Jos, :hi:

welkom op het forum :) Ook jij veel plezier met het wachten...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom jos op het forum!
misschien kom je hier nog wel wat interessants tegen voor je CT!

succes met wachten voor je het weet istie er! ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
AAah mooi en goed om te horen dat je keuze is gevallen op een familie lid van je tijdelijke auto :)
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, en alvast veel plezier met je CT. Geniet ervan.