HKS hi power uitlaat voor de is250/is350

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
pigpig zei:
oke, ik ben van plan de uitlaat van jappower te kopen. Wilt iemand eventueel de standaard uitlaat overnemen ? :p

of raden jullie mij aan om deze toch te houden ?

ik heb nu een maand men tanabe cat back uitlaat van jappower, zeer tevreden van, maar voor de apk zou ik hem wel houden, of heeft die e keur?
geluid van you tube en reeel geluid verschilde bij mij niet veel, dus als het geluid zuiver opgenomen is zou t vergelijkbaar moeten zijn.
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
het geluid valt reuze mee, is het heel hard.. dus apk moet geen probleem zijn. Maar ik bedoelde, zal ik de oude uitlaat houden ?

Ik wil em liefst verkopen aan iemand, anders gooi ik em gewoon weg. ik heb thuis niet zoveel ruimte voor het uitlaat.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
pigpig zei:
het geluid valt reuze mee, is het heel hard.. dus apk moet geen probleem zijn. Maar ik bedoelde, zal ik de oude uitlaat houden ?

Ik wil em liefst verkopen aan iemand, anders gooi ik em gewoon weg. ik heb thuis niet zoveel ruimte voor het uitlaat.

Ik zou hem eerst even houden, en als je echt heel tevreden bent over je uitlaat, dan kan je hem verkopen. Volgens mij moet het geen probleem zijn voor de apk. je zou het even aan kwp (koen) kunnen vragen.
 

suwie

Actief
15 feb 2011
328
0
0
voor apk maakt het niet uit, want daar is geen db lemiet, politie is alleen weer anders die kunnen het wel meten
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Voor de APK is het geen probleem en gaat het ook niet worden. De ruimtes om decibel testen te doen moeten allemaal gelijk zijn en dat kan nou eenmaal niet aangezien er toch aardig wat keurings instanties zijn die heel verschillend gehuisvest zijn.

Politie kan eventueel wel zeuren ja, maar zolang het geen open pijp is en het allemaal Lex waardig is zullen ze niet zo heel moeilijk doen denk ik. (je heb er altijd puntenzoekers bij)



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
MAar er zijn genoeg verschillende uitlaatsystemen, dus ik zou even rondkijken..

wat voor soort uitlaat zoek je precies en wat verwacht je van een uitlaat?
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
ik heb er zojuist eentje overgenomen. ik zal vanavond fotos proberen up te loaden. Ik ben tot nu toe tevreden erover. UItlaat ziet er een stuk groter uit, maar gelukkig is het geen knalpijp. Geluid is sportiever bij lage toeren, bij de hogere toeren (boven 4000) hoor je het motorgeluid beter dan de uitlaat :p
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Als iemand zijn oude uitlaat kwij wil? Ik kan er wel een gebruiken als test, om te zien hoe en wat. Ik wil graag de verschillen met de diesel zien, bekijken.

Ik heb er niet veel voor over, immers, het voor de studie, niet voor montage (zoals ik dat nu bekijk). En als de oude uitlaat wordt weggegooid is dat zonde :D
 

pigpig

Hoort erbij
2 jun 2011
92
0
0
Haha, uitlaat is wat aan de lage kant, vanavond met 80km over een snelweg drempel en hoorde de uitlaat de grond raken... oops =x
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
pigpig zei:
Haha, uitlaat is wat aan de lage kant, vanavond met 80km over een snelweg drempel en hoorde de uitlaat de grond raken... oops =x

Een drempel heeft als doel dat men wat langzamer gaat rijden..... :D