Hoe verwijder ik de middenconsole

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Hi,

Een tijdje geleden dat ik hier was. Heb een vraagje voor de knutselaars onder ons. Ik moet een voeding hebben ( voor het gps)na het contact. De sigarenaansteker is natuurlijk de eerste optie. Maar hoe sleur ik de middenconsole er uit?
Zelf vind ik maar 2 schroeven.

BTW ik heb een betrekkelijke grote kost gehad aan de IS, de hoofdremcilinder had het begeven en diende dus vervangen te worden door een nieuws exemplaar. Ik schrok toch wel van de prijs. Enfin, samen met een onderhoudsbeurt de leuke som van net geen 1000? 8O
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Volgens mij heeft hij een is200

Het is eigenlijk heel makkelijk, zover ik het kan herinneren:

Trek bij je versnellingspook dat plastic kap rondom je pook, voorzichtig omhoog en je komt gelijk bij je sigaretaansteker.

Mocht je meer ruimte nodig hebben dan zou ik eerst het onderste gedeelte ( waar normaal verwarmingsknop van de voorsteolen zit, naar je toe trekken) de stekkers kan je zo loskoppelen.

Ik heb nu even niet zoveel tijd, dus mocht mijn uitleg niet duidelijk genoeg zijn dan moet je het even zeggen, dan probeer ik het eens met foto's te verduidelijken.
 

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Is gelukt. Ik informeer liever eerst, heb slechte ervaringen met allerlei klemmetjes enz die je na een korte ruk meestal overal in het rond ziet.
De voeding is binnenin de console geplaatst. Geen rondhangende draden meer voor het GPS.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Gelukkig!!!

JA ik snap het :), maar er kan niet veel misgaan met het middenconsole, want de gebruikte klemmetjes zijn van best wel goede kwaliteit en sterk! :)

BTW mocht je de gevoeligheid willen afstellen, dan kan je dat daar ook doen, want als het goed is moet die daar vooraan zitten :)