Hoe zet je foto's op het forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Kan iemand mij in begrijpelijke taal uitleggen hoe je goede kwaliteit foto's op het forum plaatst? :photo:
Ik maak de foto's nu kleiner in Paint. zet ze erbij als bijlage maar dat ziet er niet uit. Als je bij Meeting De Meern kijkt zie je wat ik bedoel. De foto's van Blue-eyes zijn schitterend, die van mij zijn verschrikkelijk. :roll:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alexusls400 zei:
Kan iemand mij in begrijpelijke taal uitleggen hoe je goede kwaliteit foto's op het forum plaatst? :photo:
Ik maak de foto's nu kleiner in Paint. zet ze erbij als bijlage maar dat ziet er niet uit. Als je bij Meeting De Meern kijkt zie je wat ik bedoel. De foto's van Blue-eyes zijn schitterend, die van mij zijn verschrikkelijk. :roll:

Je moet de foto's op een hostingsite plaatsen (kan even niet op een naam komen). Ik plaats de foto's altijd op mijn eigen server en maak een link daarna toe. Ik host dus zelf.

Gebruik dan [ r i m g ]link van de foto[ / r i m g ] om de foto weer te geven. Uiteraard zonder de foto's.
Mocht dit bovenste niet snappen, een kleine hint, tip:

Quote een bericht met een foto erin. In de quote staat dan de link naar de foto van de link, kan je mooi zien hoe dit geplaatst dient te worden in een bericht.
Uiteraard wel even je eigen link gebruiken van je foto.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=7

Werkt dit voor je?


Dit is helemaal goed, zal dit ook even onthouden voor diegene die dit de volgende keer vraagt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.