- 29 apr 2023
- 32
- 12
- 8
Goedendag ik heb vandaag voor het eerst de bougies laten vervangen bij mijn Is250 en dat was nodig ook!! eente zat zelfs los zei de monteur. Nu draait mijn auto een hoger toerental stationair. Ik had dit al verwacht aangezien ik dit al had gelezen op diverse forums. Ik heb ook nog een km of 50 gereden om te kijken of het beter werd met een goede warme motor. Ik heb ook twee keer de truc gedaan die ik op youtube zag. conact aan contact uit en contact weer aan, motor starten 5min in D stand met handrem erop en dan in neutraal, motor uit, in p stand en dan zou het weer goed moeten zijn. Het heeft iets geholpen het ging van 1200 toeren naar 900. Maar in de p stand blijft hij nu op 900.
De monteur heeft ook het een en ander schoongemaakt aan het gashuis de ingang etc. Ik las al op een engels forum dat dit ook leid tot een hoger toerental omdat het weer helemaal schoon is. Ik vind ook met schakelen dat dit versnellingen langer vast houd. Misschien wat meer gas wat die geeft.?
Mijn vraag is dus, kan dit nog een tijdje duren voordat die weer helemaal goed is of blijft dit vanaf nu zo? Moet ik het trucje misschien nog eens proberen. ?
Het was echt nodig. Vorige eigenaar nooit laten vervangen denk ik..
De monteur heeft ook het een en ander schoongemaakt aan het gashuis de ingang etc. Ik las al op een engels forum dat dit ook leid tot een hoger toerental omdat het weer helemaal schoon is. Ik vind ook met schakelen dat dit versnellingen langer vast houd. Misschien wat meer gas wat die geeft.?
Mijn vraag is dus, kan dit nog een tijdje duren voordat die weer helemaal goed is of blijft dit vanaf nu zo? Moet ik het trucje misschien nog eens proberen. ?
Het was echt nodig. Vorige eigenaar nooit laten vervangen denk ik..
