Home comming lights

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Mensen..

Een vraag is het mogelijk om je lampen te laten branden een aantal seconden wanneer je de auto op en van slot doet ? De home comming lights ?
Heb een een Volvo gehad waar dat in de computer aan te zetten was..

Iemand evaring hier mee ?
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Er is een groepsaankoop gaande die je knipperlichten dat zou kunnen laten doen. Wat natuurlijk ook best licht opleverd in deze donkere dagen. Dot betreft een tapturn dus is ook nog mooi mee genomen ook!
 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick050

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Je kunt een automatische DRL module zelf in de kabelboom knutselen. Dan heb je ook weer iets "unieks" op je auto. En zodra jij je auto afzet blijft de DRL nog even branden.

Er zijn verschillende DRL modules, DRL die dimmen of uitgaan bij het inschakelen van je stads/dimlichten. Er zijn verschillende soorten DRL van goedkope units die DRL toevoegd of de dim/grootlichten omzet naar DRL (op 50% sterkte) b.v.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick050

Radegast

Hoort erbij
9 jun 2020
68
11
8
Goedemorgen,
in deze donkere dagen voor de Kerst vroeg ik mij dat dus ook af. Ik begrijp uit bovenstaande reacties dat het dus niet mogelijk is om met diagnose apparatuur "Coming home" lichten in te schakelen en je dus zelf moet gaan knutselen ? Dat is heel jammer. Want het is toch wel een gaaf gezicht als bijvoorbeeld je DRL en mistlichten gaan branden als je de auto ontgrendelt en even blijven branden als je hem weer op slot doet......