HS 250 H

Ralphvb

Nieuw hier
30 okt 2009
1
0
0
Beste mensen,

Ik ben ge?nteresseerd om een lexus HS 250 H te importeren naar Nederland.
Maar nu wil ik eigenlijk zeker weten dat hij on de 110 gr. co2 /km valt, maar dit valt nergens te vinden. Weet iemand van jullie hier zeker iets meer van of is er iets bekend dat er misschien al in Nederland een HS 250 H rijdt?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen daar Lexus.com niet echt mee werkt zie antwoord op vraag dat ik mocht ontvangen:

Thank you for contacting Lexus Customer Satisfaction. The entire Lexus organization is dedicated to providing Lexus customers with superior service.

We apologize; Lexus Customer Satisfaction does not recommend exporting U.S. vehicles to other countries. Lexus of Japan manufactures vehicles for sale throughout the world. Each vehicle is designed specifically to conform to the regulations and requirements of the country in which it is distributed.


Alvast bedankt iedereen!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Voor zover ik kan zien, gaat een emissie van 110 op de HS denk ik niet lukken, aangezien het toch om de Camry aandrijflijn gaat (2.4l motor)

Problemen welke je met de import kan krijgen, zijn de kaartupdates van het navigatie systeem. Mocht de HS echter gebruik maken van een harde schijf, dan kan je natuurlijk altijd even vragen of een lokale lexusdealer je kaarten wilt updaten. Maar controleer wel eerst even of het kan en of ze dat willen doen.

Vraag ook even na, welke wijzigingen er aan de auto gemaakt moeten worden om goedgekeurd te worden. Dit kan bij bepaalde modellen prijzig zijn.

Ik ken nog niemand die in Nederland in een HS rijdt.

Misschien hebben de andere forum leden wat meer tips.