Hube's nieuwe Lexus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
68
0
22.jpg

Wat een dag en wat een verhaal heb ik jullie te vertellen.

In 2012 was ik bij de introductie van de nieuwe GS. Een prachtige introductie bij het Louwman Museum. Daar werd ik verliefd op een GS450h F-sport?

Menig forumlid weet van mij dat ik al een tijdje op zoek ben naar de vervanger van mijn huidige IS250. Ik zat te lonken naar een GS450h, een demo het liefst. En dan heb je al die extra?s die je erbij wilt, F-sport uitvoering, garnet rood interieur. En dan het liefst eentje met een safety pack om van het adaptive cruise control te genieten. Daarnaast wilde ik een open dak, een heerlijke optie die ik ook in mijn IS250 heb. Ik weet het, ik ben een verwent nest..

Ik heb een naar mijn mening open en eerlijke approach gebruikt en heb de dealers waarmee ik goede contacten heb, van mijn wensen en budget ge?nformeerd. Heel even kwam ik in de buurt met een witte GS450h F-sport in Breda. Maar daar twijfelde ik over. Wit en zwart had ik al en een nieuwe auto moet toch een nieuw gevoel geven?

Ik heb nog goede gesprekken gehad met Gert, Andr? en Roel (respectievelijk Lexus Zwolle, Lexus Amsterdam en Lexus Eindhoven) maar het was Ferrie de Ner?e van Lexus Breda die iets voor mij te wist vinden.

Hij had een mooie antraciete F-sport met een garnet interieur, open dak en safety pack III. Een auto die aan al mijn eisen voldeed. De auto was een demonstratie wagen van Lexus Itali?. (Hij lijkt wel veel op die GS450h uit 120 heartbeats... :) )

De aanloop naar de aankoop was echt prachtig. De dag waarop de vrachtwagen de auto zou komen halen had de dealer in Itali? het geld nog niet ontvangen. Een heel verhaal met heel veel stress voor Ferrie. Maar dit navertellen is uit de tweede hand, dus wanneer je bij Lexus Breda bent, moet je Ferrie maar eens naar het verhaal van de import vragen.

Dan het telefoontje; ?Huib, hij staat hier.?. Nou dat hoeft men mij geen twee keer te zeggen. Op in de auto, kijken wie van de familie mee wilt??.Moeder dus?.. en op naar Breda. Bij aankomst stond hij prachtig voor de deur te blinken. ?"Is dit hem?"; "Echt????" zijn de vragen die dan in je hoofd omgaan. Het was hem dus. Na de korte proefrit heb ik nog even gezellig met Ferrie gesproken en afgesproken dat de auto drie weken later geleverd zou worden. Drie weken omdat de auto op kenteken moest komen en er wat reparaties uitgevoerd moesten worden.

En wat voor een kenteken. Ik had het niet beter kunnen bedenken. TRD! Toyota Racing Development. Ik vind hem helemaal goed!

Vandaag was het dus zover. De levering van de GS450h. Het zou een hele happening worden. Ik verheugde mij erop. Om 12:30 had ik de hele familie compleet en wij vertrokken vanuit Lelystad naar Breda. Genoeg tijd toch, om 14:30 was de afspraak pas. Niet dus! Een of andere gasleiding bij Eemnes besloot maar eens te gaan lekken. Resultaat, A27 afgesloten. Ach, niet erg, dan over Baarn en bij Hilversum Noord er weer op. Grapje van Rijkswaterstaat; Bij de snelweg aangekomen leek alles goed te gaan, maar we werden mooi weer terug naar het noorden geleid. De file in de A1 op richting Amersfoort. Ik vloek niet veel, maar op dat moment kwamen er woorden over mijn lippen waarvan ik zelf niet wist dat ik deze kende.

Hoe dan ook, rond 16:00 kwamen wij Lexus Breda binnen lopen. De volgende auto stond op het punt afgeleverd te worden. Gelukkig weet men bij Breda het schema wel aan te passen. Ferrie moest wel even rennen, maar heeft er een mooie en vooral gezellige levering van gemaakt. En gezelligheid daar zijn ze experts in bij Breda!

Na een gezellig gesprek met meneer van Dorst (wie kent hem niet?) heb ik toch nog een hele mooie dag meegemaakt. Een levering die ik zal herinneren en een auto welke weinig meerderen erkent.

Ik laat verder de fotos voor zich spreken:
18.jpg
24.jpg


​Link naar mijn vorige topic.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n
Bedankt! Ik ben er ook echt heel blij mee :) Zal waarschijnlijk mijn dikste bak ooit zijn, maar is het echt meer dan waard!
 
Voor wie nog interesse heeft, ik heb een paar proef doming stickers laten maken. Ik heb ze bij mij op de komende meeting (21 juni), Kosten zijn duur, maar dat komt omdat er een klein aantal zijn gemaakt. Ze komen rond 7,50 per stuk.

21.jpg
 
MOOI!!!!!

Super Hube!!!!

Nu nog meer redenen om naar de meeting te komen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube
Erg mooie auto, leuk kenteken. Zo blij als een klein kind of niet? Nog kriebels in je buik?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube
Van harte gefeliciteerd met de fraaie aanwinst Hube! Bij deze, indien mogelijk, reserveer ik gelijk een 3d sticker bij je. Tot 21 juni en veel plezierige km's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube
geweldige auto ! kijk uit om hem straks in het echt te zien , gefeliciteerd Hube !

gr wilcom2005
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube
Hube, gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. En wat een verhaal. Damn. Geniet ervan. Ps, heb zeker interesse in die doming sticker, bij deze reserveert ik er alvast 1 :D :p
 
Net even snel bij Hube langs gegaan, dit moet je in het echt bewonderden. Een auto om trots op te zijn Hube ;)
 
Bedankt! :) Sticker hou ik apart :)

We spreken elkaar 21 juni!
 
Leuk je weer even te zien. Je bent goed afgevallen zeg :) Mooie motor ook!
 
Tnx! Ik ben er echt happy mee, kan het nog niet echt bevatten dat hij voor de deur staat :)
 
prachtige wagen Hube en je hebt zeker geen compromis genomen, precies zoals jij hem wilde hebben geweldig
en ja dat kenteken !! wat een toeval
 
Dat geloof je zelf ook niet :D

Vanmorgen er nog met je over gehad, ik heb je iets gezegd. Gaat vast uitkomen..... ooit :P