Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey jongens ik ben al een tijdje opzoek naar een aantal velgen.Alleen kan ik via de dealer en via internet weinig vinden.Zou iemand me kunnen helpen met waar ik mijn velgen vandaan zou kunnen halen.
Velg 1 is Spider velg die via de dealer te koop is, volgens mij zijn de velgen 350 400 euro per stuk
Velg 2 is Lexus ISF velg (gesmeden), bij de dealer kosten ze 4000 euro per stuk, dus vergeet deze maar hahaha ( zoek op ebay)
Velg 3 is F-sport velg (gesmeden) uit amerika, Neem contact op met Jelmer, hij haalt voor ons de spullen uit amerika, maar ik kan voor je navragen bij een kennis, die heeft ook wat contacten om aan deze velgen te kunnen komen.